קייטרינג למסיבת רווקות

מחפשים קייטרינג למסיבת רווקות? לא רוצים להתפשר על פחות מהטעים והמשובח ביותר? אנחנו כאן עם כל ההמלצות וכל מה שחשוב לדעץ לפני שאתם סוגרים עם קייטרינג זה או אחר. כך שתהיו מרוצים מהבחירה שלכם ומהאוכל שתגישו בסופו של דבר באירוע.

השאלה היא איך בוחרים את סוג האוכל והמנות שתגישו במסיבת הרווקות.

כך תבחרו את התפריט המושלם

אין ספק וזה ממש לא סוד כי לאוכל באירוע יש הכי הרבה משמעות וגם הכי הרבה כוח להשפיע על האירוע ועל האווירה שתהיה במקום. כשאתם רוצים לבחור אוכל טוב לאירוע אתם חייבים לחשוב היטב על הקהל שלכם במסיבה כמו גם העיתוי המדויק בו הוא מתקיים. זה מה שלמעשה אמור להוביל אתכם לבחירה המדויקת של האוכל שיעניק לאירוע שלכם את הצביון הייחודי שלו.

אוכל מתאים לסיטואציה

יש כאלה שתמיד יבחרו קייטרינג בשרי לאירועים ובלי לחשוב פעמיים הם מיד יעשו את הבחירה האוטומטית באוכל הבשרי. זה לא תמיד נכון. גם אם ברוב המקרים זה עובד, עדיין יש אירועים בהם כדאי לכם לחשוב על משהו אחר מוצלח יותר. כי אם מדובר באירוע שנערך בשעות המוקדמות של היום, ברור שאוכל חלבי ישתלב טוב יותר בתפריט. כך גם במקרים בהם יש לכם אורחים ששומרים על דיאטה צמחונית הרי שקייטרינג בשרי לא באמת ייתן לכם את המענה הנכון. כך ברור שתמיד עדיף ללכת על בחירה באוכל מסוג ניטרלי יותר כמו כזה שיכיל הרבה סלטים חיים, הרבה אוכל פרווה ושאינו מן החי מה שיאפשר לכל האורחים שלכם ליהנות מהארוחה.

אוכל שמתאים לעונה

לכל עונה יש את האוכל המתאים לו. גם אם אתם משוגעים על מרקים חמים וכבדים, אם האירוע שלכם נערך בקיץ ואתם רוצים אורחים שישמחו וירקדו אתכם, דעו שמרק חם לא ילך טוב עם התוכניות שלכם. כי מרק חם מכביד מאוד על מערכת העיכול ואם מזג האוויר חם, המרק יהיה מיותר. לרוב לא יהיה לו דורש וגם אם כן זה רק יפגע באירוע. מנגד, אירוע חורפי וקר, יהיה מושלם אם תציבו בבר סיר עם מרק מהביל. האורחים ייהנו מאוד למלא לעצמם צלחות וכך הם יתחממו ויחממו את המנועים לקראת הריקודים באירוע.

אוכל איכותי וטרי זה העיקר

לא באמת משנה מה יהיה התפריט שלכם בסופו של דבר, החלק הכי משמעותי והכי חשוב עליו עליכם לתת את הדעת זו הטריות והאיכות של האוכל שלכם באירוע.
ככל שתקפידו על אוכל טרי וטעים יותר, הרי שהחלק הגסטרונומי שלכם יהיה מסודר. כי אוכל טוב שנעשה מחומרי גלם טריים הוא תמיד אוכל שעובד והוא תמיד יהיה טעים וטוב.
עדיף כמובן שאת האוכל יכינו במקום האירוע והוא יוגש ישירות מהתנורים או המחבתות והסירים.

תפריט נגישות