רעיונות קייטרינג מיוחדים למסיבת רווקות

מסיבת רווקות, רגע לפני החתונה. אתן בוודאי רוצות להרשים ולשמח את החברות הבאות לחגוג אתכן. אז מלבד כל התוכניות האפשריות, האוכל הוא הדבר הראשון שאתם צריכות לחשוב עליו.

אז אם מדובר בארוחה למסיבת רווקות, אין כמו אוכל חלבי. הבנות בדרך כלל אוהבות את זה מאוד ואפשר גם לגוון מאוד בהגשת ארוחה שכזו.

אנחנו כאן עם מגוון אפשרויות שיפתחו לכם הרבה חשק גם להזמין קייטרינג חלבי לחתונה. כי התגובות הטובות לא יפסיקו לזרום.

אז קדימה…

 אי אפשר להתעלם מהעובדה כי קייטרינג עם ארוחה חלבית לאירוע מצריך יצירתיות, גיוון ועריכה נאה. חשוב להציע מגוון אפשרויות כדי שכל אחת מהארוחות תמצא את המנה המועדפת עליה.

לפניכם כמה רעיונות לקייטרינג ארוחה חלבית לאירוע:

  • מגש גבינות: מגש גבינות קלאסי אף פעם לא מאכזב. בחרו מגוון גבינות המגיעות ממדינות שונות, בעלות מרקמים שונים, והשתמשו בסוגי חלב שונים. אפשר גם לשלב את הגבינות עם פירות, קרקרים ועוד.
  • קישים ופשטידות: קישים ופשטידות מתאימות הן כמנה ראשונה והן כמנה עיקרית. יש אינספור קישים טעימים ומיוחדים כמו פטריות ותרד, גבינת פטה ועגבניות מיובשות, או ברוקולי וצ'דר ועוד מגוון אדיר שיטעימו לכם את המסיבה.
  • מגש ירקות: מגש ירקות הוא תוספת מצוינת לכל ארוחה חלבית. כל הירקות יכולים להתאים למגש כזה. מלפפון, פלפל, גזר, עגבניות שרי וסלרי. בתוספת מטבלים טובים, החגיגה תהיה מושלמת.
  • סלט פסטה: סלט פסטה היא תמיד אהובה. אפשר להגיש חם, קר או בטמפרטורת החדר. ניתן להוסיף מגוון ירקות כמו עגבניות שרי, זיתים, פלפלים קלויים או תרד ועם רוטב שמנת שתקרים את הפסטה זה יהיה מושלם.
  •  בייגלס וגבינת שמנת: בייגלס וגבינת שמנת הם הארוחה החלבית האולטימטיבית והטעימה ביותר. בתוספת ירקות וחמוצים, זה יהיה מיוחד!
  • טוסטים שווים: טוסטים הם קלים להכנה וכל אחד יכול להרכיב לעצמו את המנה המועדפת עליו. כדאי לספק סוגי לחם שונים כמו מחמצת, באגט או שיפון. להוסיף סוגי גבינה שונים כמו מוצרלה, פטה או גאודה. אפשר כמובן להוסיף תוספות שונות כמו עגבניות, בזיליקום, זיתים או אבוקדו.
  •  פרפה יוגורט: פרפה יוגורט הוא קינוח קליל ובריא המושלם לארוחה חלבית. אפשר לשלב טעמים שונים של יוגורט עם גרנולה, פירות ודבש ובתוספת של קצפת או שוקולד החגיגה תהיה מושלמת.
  •  עוגות וקינוחים – איך אפשר בלי זה? המטבח החלבי מציע אינספור עוגות, גלידות וקינוחים מדליקים שישאירו אתכם עם טעם של עוד.

אז כשאתם הולכים לחפש תפריט למסיבת רווקות, אתם ממש לא צריכים להסתבך. הבנות אוהבות את האוכל הקליל מצד אחד אך המשביע והמפנק מצד שני. נדמה כי אין כמו המטבח החלבי שאכן מצליח לשלב בצורה כי מוצלחת בין כל הדרישות הללו ולהנפיק אירוע עם ארוחה יוקרתית וטעימה שאין דומה לה.

תפריט נגישות