טיפים לארגון וניהול מסיבת רווקות בזמן קצר

תאריך החתונה של החברה שלכן הולך וקרב ואתן בהלם מכמות העבודה שאתן צריכות לעשות בפרק זמן קצר מאוד, כדי לארגן לה מסיבת רווקות. חוץ מזה, אין לכן מושג איך צריכה להתנהל מסיבת הרווקות שלה ואילו פעילויות יכולות להפוך את האירוע לבלתי נשכח? 

לא משנה מה מצבכן, קחו נשימה עמוקה והירגעו. לא צריך תואר בניהול כדי לארגן את מסיבת הרווקות ברגע האחרון כך שתיראה כאילו תכננתן אותה חודשים מראש.

עם זאת, מכיוון שאתן מתכננת מסיבת רווקות ברגע האחרון, קחו בחשבון מיקום שנמצא קרוב לבית הכלה. אחרי הכול מחירי הטיסה לקריביים עשויים להיות מופקעים כשהזמנת הכרטיסים נעשית בסמוך למועד הטיסה. המסיבה שלכן לא חייבת להיות במדבר או בגליל כדי שתהיה מיוחדת במינה. גם אולם מעוצב היטב או גן אירועים יפהפה בקרבת מקום, יכולים להיות המיקום המושלם למסיבת הרווקות שלכן.

הנה כמה רעיונות אולטימטיביים למסיבת רווקות שמתוכננת ברגע האחרון, שיהפכו את המסיבה שלכן למיוחדת במינה.

בילוי יום בספא

תכנון חתונה יכול להיות מתיש, אז למה לא לאפשר לכלה יום שבו תוכל להירגע ולהשתחרר מכול הדאגות ו לבלות בכיף עם חברותיה הטובות? הספא מציע טיפולים שונים ומיוחדים לבחירתכן, כמו מניקור/פדיקור, טיפולי פנים או עיסוי גוף מלא – דרך נהדרת עבור הכלה לבלות עם החברות תוך שחרור רעלים והצערת הגוף.

החלק המהנה של יום בספא הוא ההזדמנות להתחבר ולפצות על זמן אבוד שבו אולי לא הצלחתן להיפגש. כשאתן מחפשות ספא למסיבת הרווקות, קחו בחשבון את גודל הקבוצה שלכם. רוב מכוני הספא יכולים להכיל בנוחות 12-6 בנות בבת אחת. 

בילוי יום ברכיבה על סוסים

רכיבה על סוסים היא דרך מהנה ומעניינת המבטיחה מסיבת רווקות מיוחדת. באתר יוקצה לכם מדריך שיראה לכן מה ואיך לעשות כדי שתרכבו על הסוס בביטחון. כשאתן בוחרות ברכיבה על סוסים אל תשכחו להגיע לאתר בלבוש הולם. כמובן שעדיף לנעול מגפיים במקום נעלי עקב. כדאי גם ללבוש מכנסיים ארוכים וחולצה עם שרוולים ארוכים, כדי להגן עליכן במהלך הרכיבה.

בילוי ערב בהופעה מקומית

יציאה להופעה מקומית היא דרך מצוינת לבילוי מסיבת הרווקות שלכן. אם מתמזל לכן המזל אולי מתקיימת הופעת מוזיקה בדיוק ביום מסיבת הרווקות שלכן. נצלו את ההזדמנות ובואו כולן ליהנות מהמופע. אגב, אפשר ללכת גם להופעת סטנד-אפ, למופע דראג וכדומה. הרעיון הוא שהכלה תהנה מההזדמנות לשתות קצת אלכוהול, להתרגש ולהשתולל במסיבת הרווקות שלה.

בילוי יום בשיט בסירה

כאשר מסיבת הרווקות מתוכננת ברגע האחרון, שיט בסירה הוא רעיון לא רע, כי אפשר להשיג סירה נחמדה מספר ימים לפני מועד המסיבה. כמובן שחשוב לבחור בסירה גדולה מספיק שתוכל להכיל את כל הבנות. וכשאתן מתכננות את המסיבה, אל תשכחו לארוז בגד ים, קרם הגנה, כובע, כיסוי לסלולארי עמיד למים, ואלמנטים אחרים שחיוניים לשיט בסירה.

בדקו מראש שבסירה יש חליפות הצלה לכולכן, כדי שהשיט יהיה הכי בטוח בעולם. אחרי הכול אתן רוצות שלכלה תהיה חוויה ייחודית, בטוחה ובלתי נשכחת שהיא תזכור לעד. 

בילוי לילה בעיר

מה דעתכן לשכור לימוזינה ולהסתער על העיר הגדולה שאהובה על חברתכן הכלה? תוכלו לקפוץ מבר לבר ולשתות, ואם הכלה אוהבת לבלות ולרקוד במועדונים, קחו אותה למקום הכי טוב בעיר כדי שתוכל לרקוד כל הלילה ולחגוג עם הרבה אלכוהול. זכרו שהמטרה היא לאפשר לכלה לחגוג את המסיבה האחרונה שלה כרווקה, אז הפכו את הלילה המיוחד הזה לבילוי בלתי נשכח ככול האפשר.

תפריט נגישות