רשימת דברים למסיבת רווקות – מה צריך למסיבת רווקות?

החברה הכי טובה מתחתנת ואת נבחרת לארגן לה את מסיבת הרווקות?! ברכותינו! גם אם כבר יצא לך לארגן מסיבה או שתיים, המסיבה הזאת חייבת להיות הכי מדויקת לכלה.

אז מה צריך למסיבת רווקות?

סדר וארגון

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא פתיחת מחברת/אקסל/ווטסאפ או ווטאבר שנח לך וכתיבת הכותרת הבאה בענק: רשימת דברים למסיבת רווקות. במסמך הזה תנהלי מעתה את כל הדבר החשובים שקשורים למסיבה. שנתחיל?

חלומה של הכלה

אמנם נהוג להפתיע את הכלה ולארגן את המסיבה מאחורי גבה, אך מומלץ להבין מה הציפיות של שלה. בימינו, כאשר השמים הם הגבול ויש אינספור רעיונות למסיבות – חלומה של כלה אחת שונה לחלוטין מזה של כלה אחרת.

טיפ מהמנהלות – גששי ותביני מה החלום של הכלה, מומלץ לחשוב יחד עם הכלה על כמה אופציות. לפעמים חלומה הרטוב של הכלה לא מתאפשר וכדאי שתהיה תוכנית חלופית, אחת כזאת שלא תאכזב את הכלה. 

מי באה למסיבה?

רשימת מוזמנות- חלק חשוב בארגון המאורע! בררי כבר בשלב הראשוני בכמה בנות מדובר. כדאי לפתוח קבוצת וואטסאפ ולהציע כ-3 תאריכים אפשריים בכדי לא להתפזר. מומלץ לבחור תאריך בהקדם בשביל שהמשתתפות יוכלו לשריין אותו מבעוד מועד. בנוסף, אם המסיבה עתידה להתקיים בקיץ, מקומות אירוח רבים נתפסים בשלבים מוקדמים ולכן כדאי לנסות לסגור מקום מראש.

טיפ המנהלות – לאחר שהצעת תאריכים אפשריים שתפי את הכלה בהיענות ובזמינות של הבנות בכדי שהמילה האחרונה תהיה שלה. למשל, יתכן והכלה תעדיף תאריך שנוח לבנות מסוימות על פני אחרות, לפי הקרבה אליה. 

מאני מאני מאני

בואי נודה באמת,  כסף זה הפיל הגדול בחדר שאף אחד לא אוהב לדבר עליו.

כל הקונספט של חתונה יקר בעבור החתן והכלה, אך לא פחות יקר בעבור החברות של הכלה.

לכן כדאי לתאם ציפיות עם הכלה ועם המשתתפות בדבר עלות המסיבה. המוזמנות מגיעות מקרבה שונה לכלה ולכן כדאי לסגור על עלות שנוחה לכיס של כולן.

טיפ מהמנהלות – כדי לוודא שאכן תוכלו לעמוד בעלויות ערכי אמדן של העלות הכוללת של המסיבה: עלויות הפעלה, מיתוג, אוכל, שתיה ועוד. לאחר שחישבת את הסכום הכולל, תבקשי מהמשתתפות להעביר אליך את הכסף מבעוד מועד.  ספקים רבים יבקשו מקדמה מראש ותצטרכי לעשות קניות בעבור המסיבה, אין שום סיבה שהכסף יצא מכיסך האישי.

קונספט!

אחרי שקיבלת כיווני מחשבה למסיבה והבנת כמה משתתפות אמורות לקחת בה חלק, זה הזמן לחשוב על קונספט!

האם לארגן מסיבת חוף מגניבה או דווקא חגיגה בספא? משהו ביתי ואינטימי עם הפעלה קלילה או אולי דווקא מסיבה משוגעת בוילה עם בריכה?

טיפ המנהלות – מומלץ לתכנן קונספט בהתאם לתקציב ולאופי של המשתתפות. גם אם חלומה של הכלה הוא וילה וחשפן, אך התקציב אינו מאפשר זאת והמשתתפות מובכות מרעיון החשפן, נסי לחשוב על כיוונים נוספים (לכן כדאי כבר מראש לתאם עם הכלה מספר אפשרויות, כפי שהצענו מעלה).

לוקיישן

אחרי שנסגרת על קונספט, כדאי לתכנן את המיקום של המסיבה.

מסיבת רווקות מאגדת בדרך כלל בנות מתקופות שונות בחייה של הכלה וכך לרוב, גם מקומות מגורים מגוונים. אם מרבית הבנות מצפון הארץ אך את מהמרכז, נסי להישאר גמישה ולחשוב מה המיקום שיתאים למרבית המשתתפות, וגם לכלה כמובן.

טיפ המנהלות – כדאי לחשוב על מקומות שיהיו נגישים באמצעי תחבורה שונים ברמת האפשר. בנוסף, גייסי את שיתוף הפעולה של המשתתפות במסיבה לעזור אחת לשניה בהגעה למקום האירוע (גם אקולוגי וגם מגבש 😉

דיטיילז, דיטיילז, דיטיילז

כאן זה בדיוק המקום שלך להפתיע את הכלה! בתור זו שנבחרה לארגן לה את המסיבה, את מכירה את הכלה מספיק טוב בשביל לחשוב על משהו מקורי שיוכל להפתיע אותה.

אין מסיבה בלי קישוטים! גם אם החלטת לעשות מסיבה אינטימית בבית, כדאי להוסיף טאצ' אישי שיוסיף לאווירה – מדבקות מיתוג עם שם הכלה, אביזרים מיוחדים המתאימים למסיבה ועוד!

טיפ המנהלות – נחמד לתכנן לבוש תואם לכל המשתתפות, זה מצטלם יפה לאינסטוש 🙂

/

אוכל- קדימה אוכל!

אי אפשר לדבר על מסיבה בלי לדבר על אוכל! גם אם התכנון הוא מסיבה קצרה, אוכל זה מצרך חשוב 🙂 אם דאגת להביא בנות למאורע, כדאי לכבד אותן בנישנושים טעימים.

אוכל גם מחבר – באירוע בו יש הרבה בנות שלא בהכרח מכירות אחת את השנייה, הפסקת אוכל תחבר בין  כולן.

לעיתים האוכל הוא מרכז המסיבה או חלק משמעותי ממנה, כגון סדנת בישול או הפעלה אחרת הקשורה לאוכל. במקרה כזה תזמיני ספק מומחה לאירוע.

במקרים אחרים תבקשי מהבנות להכין ולהביא את האוכל איתן – תדאגי לוודא שזה מקובל על כולן וליצור שיח על הנושא בכדי לא ליצור תחושת מרמור (ישנן בנות שירגישו כי שילמו מספיק גם בעבור אוכל, יש ששומרות על כשרות ויש כאלה שבכלל יעדיפו שלא לבשל).

כך או אחרת, אי אפשר לוותר על האוכל כי כמו הצבא, גם החוגגות צועדות על קיבתן!

טיפ המנהלות – תדאגי שיהיה יותר מבמבה וביסלי ותבררי את הטעם של הבנות. בנות שבעות חוגגות טוב יותר 🙂

יין ישמח לבב אנוש

מסיבה בלי אלכוהול?! אין מצב…

כדי להרים את האווירה ולתרגל את הכלה בשתייה לקראת החתונה, חשוב להביא אלכוהול. אין דבר שמקרב ומגבש יותר מאשר אלכוהול ו"ראש טוב"!

כדאי לדאוג שיהיה אלכוהול מגוון כך שהבנות יוכלו לשתות ולהנות כפי שקיבתן מאפשרת 🙂

טיפ המנהלות – כדאי לברר מראש עם הבנות מה הן אוהבות לשתות. אלכוהול זה מרכיב שיכול להיות מאוד יקר, חבל להביא שתיה שתנגוס בתקציב המסיבה ושבסוף לא יגעו בה.

אז מה עושים במסיבה?

דאגת למסיבה המושלמת וחשבת על כל הפרטים הקטנים אבל הגעת למסיבה, ועכשיו מה?

הפעלה היא חלק חשוב באירוע, בין אם החלטת להכין משחקים בעצמך או להביא מפעיל חיצוני, כדאי לדאוג שיהיה "אירוע מרכזי".

טיפ המנהלות – אם יש הרבה בנות שלא מכירות אחת את השנייה, כדאי להכין משחק "שישבור את הקרח"

חלוקת משימות

אחרי שעברנו על כל הסעיפים ההכרחיים, חשוב לנו לדבר גם על חלוקת המשימות. אז אומנם הכלה סומכת עלייך שתצא מסיבה מושלמת, ואת מצידך לא רוצה לאכזב אותה, אך זה לא אומר שאת צריכה לעשות את הכל בעצמך. כל עוד את לא מארגנת מסיבות למחייתך, כנראה שאת עושה עוד דברים במקביל לארגון המסיבה ולכן, כדאי לחלק משימות בין חברות נוספות של הכלה כדי להוריד מעצמך עומס ולחץ. 

טיפ המנהלות- מעבר להורדת הלחץ, חלוקת משימות מחברת גם את שאר המשתתפות למסיבה כי זה הופך את ההצלחה גם לשלהן.

רשימת דברים למסיבת רווקות

כלים ועוד

כלים חד פעמיים כמו צלחות, קערות, כוסות לשתייה קלה, כוסות לשתייה חמה, כוסות לאלכוהול, כוסות יין, קשיות, סכו"ם, מפיות, כלי הגשה וכפות הגשה. בנוסף דברים שתמיד כדאי שיהיו איתכן זה סכין אמיתית מהבית, מגבות נייר ושקיות אשפה. אם יש לכן אופציה להשתמש בכלים רב פעמים, או לרכוש כלים חד פעמיים מתכלים, כמובן שזה תמיד עדיף.

מוסיקה והגברה
כנראה אחד הדברים הכי חשובים במסיבה וזה שלא מקדישים לו מספיק חשיבות בנושא. מוסיקה היא זו שתקבע את האווירה של המסיבה שלכן ותכריע האם המסיבה תהיה "יבשה" או מהנה וכיפית. לכן זה הזמן לאסוף את מיטב השירים הכי טובים ומקפיצים, שיתאימו לנושא של מסיבת הרווקות שלכן וליצור פלייליסט ייחודי. 

מבחינת הגברה למוסיקה חשוב לוודא מראש שיש רמקולים טובים (ועובדים!) במקום שבו אתן מתכננות לקיים את המסיבה. תמיד כדאי שמישהי ממכן תביא גם רמקול נוסף למקרה חירום וכמובן מטען לרמקול ולטלפון, כדי שלא תתקעו פתאום.

אם אתן מתכננות הפעלה מיוחדת, או משחקים שמצריכים הסברה והפעלה של המשתתפות, כדאי לוודא שיש לכן גם מיקרופון. תהיו בטוחות שאתן לא רוצות לתת למפעילה להוציא את הגרון ולסבול במסיבה שלכן. מעבר לכך, אם אתן קבוצה גדולה תמיד קל יותר להשיג את תשומת הלב של כולן באמצעות מיקרופון.

לסיכום, למסיבה המושלמת בה הכלה יוצאת מרוצה והמשתתפות באות לחגוג לכלה מכל הלב אנו ממליצות על פתיחות!

תקבלי את הרצון של הכלה אך גם תשתפי אותה בצד של המשתתפות והארגון (מבלי לציין את הפרטים הפחות נעימים, כמובן) – פתיחות ותיאום ציפיות מקדים ימנעו אכזבות ואי הבנות. אל תחששי מכך שהשיתוף של הכלה ימנע ממנה להיות מופתעת, את ההפתעות תשאירי לפרטים הקטנים.

עכשיו אחרי שהכל ברור, זה הזמן להתחיל לארגן את המסיבה! אז בלי לחץ, יהיה מעולה 🙂

תפריט נגישות