רעיונות מדליקים לבוק צילומי חתונה

זוגות מאוהבים מתכננים לאורך חודשים את ערב החתונה המרגש שלהם. הם חושבים על כל פרט ופרט והמגמה של רבים מהם היא ליצור אירוע מעוצב ויוצא דופן שהוא שונה מחתונות אחרות. לכן בשלב ההיערכות הזוגות בוחנים כמה וכמה גימיקים הקשורים לבוק צילומי החתונה כדי לבדל אותו וליצור מוצר מרהיב ביופיו שאי אפשר יהיה להפסיק להביט בו. 

ערב החתונה הוא בן כמה שעות בלבד והוא חולף מהר מאד, אך האלבום היפהפה מלווה את בני הזוג לאורך שנים רבות ותמיד מרגש לעיין בו ולהציג אותו לילדים, לנכדים וגם לנינים. 

לוקיישנים לצילום חתן וכלה 

מדינת ישראל אינה כה גדולה אך עם זאת יש בה סוגים קוטביים של נופים, ים, פארקים רחבי ידיים, יערות, מדבר, שדות צבעוניים, הר חרמון מושלג והמון נופים אורבניים. הצלמים המקצועיים מודעים לעובדה שללוקיישנים של הצילומים יש חשיבות רבה בהצלחתם של הצילומים האותנטיים, ולכן הם מציעים לכל אחד מהזוגות שורה של מיקומים מהממים לבחירתם. 

בני הזוג בוחנים את כל האפשרויות ובוחרים מתוך ההיצע הזה את המקומות שהם מתחברים אליהם ביותר ולכן ברור להם שהם ייהנו ממהלך הצילומים. 

מבחר מיקומים מדליקים לצילומים שלפני החתונה 

אספנו עבורכם כמה רעיונות יצירתיים לצילומים מיוחדים שיוסיפו המון אושר לבני הזוג הן בעת הצילומים והן בעת העיון במוצר המוגמר.

חוף הים – 

הישראלים אוהבים מאד את חוף הים, הצדפים, החול הטובעני, שפת הים, הגלים, שובר הגלים והסלעים. זו הסיבה שאחת הבחירות המובילות היא צילומים בחוף הים. בדרך כלל בוחרים את אחד החופים היפים הסמוכים למקום המגורים, כמו לדוגמה החופים היפהפיים של אשקלון, אשדוד, ראשון לציון, תל אביב קיסריה וחיפה. או לחלופין חופים פראיים כמו אזור הצוקים בנתניה, בבית ינאי, חוף נחשולים, פלמחים ועוד.

מיקומים אלו מתאימים לצילומים ביום החתונה ולכן זוגות רבים מגיעים אליהם באמצעות ג'יפ יוקרתי קבריולט שבו הם נהנים מהעובדה שיש גג נפתח וכך הם מציצים החוצה כדי לראות את הנוף. או לחלופין גם לצילומים טראש דה דרס שהם צילומים בעלי אופי היתולי שבהם לובשים בני הזוג ביגוד של חתן וכלה, אך לא את הפריטים המעוצבים שהם ילבשו בחתונה המרגשת.

קמפוס אוניברסיטאי 

הלבוש הלבן של הכלה והחליפה המחויטת של החתן מקבלים צביון חגיגי במיוחד כאשר הצילומים נערכים במדשאות הירוקות הענקיות בקמפוס של המכללה למנהל בראשון לציון וזאת על רקע המבנים הצבעוניים המייחדים את המכללה. הצילומים המקצועיים יודעים היטב היכן למקם את בני הזוג כדי ליצור מגוון תמונות ייחודיות. 

צילומים אורבניים

בתל אביב יש כמה מקומות אורבניים יפהפיים שבני הזוג מגיעים אליהם עם מכונית קבריולט מהממת ומצטלמים איתה על רקע הגרפיטי בשכונת פלורנטין הציורית, בשווקים הססגוניים כמו לוינסקי והכרמל, על רקע הווילות המקסימות של נווה צדק, או בסמוך לנמל יפו או נמל תל אביב השוקקים. 

מבנה היסטורי

צילומים כאשר ברקע ניצב מבנה היסטורי הם תמיד אותנטיים. לכן בני זוג רבים מגיעים ברכב יוקרה קבריולט אל הגנים הבהאיים בחיפה. הם מסיירים בין פינות החמד הצבעוניות שיש בהן שפע של צמחייה ופרחים צבעוניים וכן על רקע המבנה הקסום בעל כיפת הזהב שמוסיף נופך אקסקלוסיבי לכל אחד מהצילומים.

צילומים בשדה נטוש עם המון טבע ושיבולים 

הטבע תמיד קורא לנו ולכן כיף להגיע באמצעות מכונית ספורט יוקרה קבריולט ולהצטלם בשדה שיש בו המון שיבולים, גידולים חקלאיים או שפע של חמניות כתומות. האווירה הכפרית מתאימה מאד לחתן ולכלה הלבושים בבגדיהם המדהימים והתמונות הן נפלאות ומשלבות אלגנטיות עם טבע קסום. 

התוצאה של צילומי החתונה היא כל כך מיוחדת שכדאי לכל זוג לבחור את הלוקיישן או את הלוקיישנים החביבים עליו ולתאם את מועד הצילומים. המזכרת יוצאת הדופן תזכיר להם בכל יום עד כמה היה חשוב להכין בוק צילומי חתונה.

תפריט נגישות