רעיונות למסיבת רווקות ׳מחוץ לקופסה׳

מחפשות פעילויות ייחודיות ׳מחוץ לקופסה׳ למסיבת הרווקות? באופן מסורתי, מסיבות רווקות כוללות ארוחת ערב ומשקאות. היום, כלות וחברותיהן מצליחות למצוא רעיונות שיהפכו את המסיבה ליצירתית יותר! מסיבה ייחודית ומהנה במיוחד יוצרת זיכרונות נצחיים ובלתי נשכחים.

הנה מספר רעיונות מחוץ לקופסה למסיבת רווקות, להנאת הכלה וחברותיה.

  1. לתכנן סוף שבוע בצימר עם ספא

סוף שבוע עם ספא הוא המפלט המושלם עבור כלה שאוהבת קצת יוקרה. אין דרך טובה יותר לכלה להתכונן ליום הגדול שלה מאשר להתארח עם חברותיה בצימר יוקרתי תוך כדי לגימת שמפניה בג׳קוזי הצמוד לחדר. יש היום צימרים רבים ברחבי הארץ שמציעים חבילות פינוק נהדרות וידידותיות למסיבות רווקות, כמו עיסויים מקצועיים המנוהלים ברמה היגיינת גבוהה, ומצוידים בפריטים חד פעמיים השומרים על בריאות הלקוחות, כמו גלילי מיטה חד פעמיים שעשויים מחומר אל-בד נעים ומפנק.

  1. להשתתף בשיעור בישול

שיעור בישול עם שף מקצועי הוא חוויה מושלמת לכלה ולחברותיה. במהלך השיעור, כשאתן לומדות איך להוסיף קצת קסם למטבח בעזרתו של השף, תוכלו ליהנות מכוסית יין ואחר כך מהארוחה שהכנתן. לחילופין, אם הכלה אוהבת מאכלים מתוקים, אתן יכולות לבחור בשיעור אפייה.

  1. לארח תעלומת רצח

קורבן שלא חושד בכלום ייפול קורבן לפשע נורא, והתפקיד שלכן היא להבין את הרמזים וללכוד את הרוצח. זו פעילות נהדרת לשבירת קרח בין בנות הקבוצה שצריכות לפעול יחדיו כדי להבין מיהו הרוצח! הוסיפו כמה תחפושות לעלילה ומסיבת הרווקות שלכן תהפוך לאירוע מרגש וכיפי.

  1. אתגרים בטבע

זה רעיון מושלם לכלה שמכורה לאדרנלין ומשתוקקת למסיבה גדושה בפעילויות מאתגרות בטבע. יש היום חברות שמציעות מגוון של פעילויות אתגריות, בין אם זה טיול רגלי, משחקים אתגריים בפארק הקרוב או יציאה לשיט בים הפתוח.

  1. ריקוד נייה – NIA

לפי הפילוסופיה שמאחורי ריקודי נייה התנועה תורמת לבריאות. ניה היא ריקוד המכוון את המשתתפות להקשבה, לגילוי עצמי, לשחרור הגוף ולהתחברות לתחושות הגוף בשתי הרמות, הפיזית והתודעתית, ליצירת מסלול תנועה והנעה המוביל לריפוי.

שיטה זו מוכרת בעולם ונחשבת כדרך מדהימה לאימון הגוף (חיזוק סיבולת לב ריאה) והנפש (באמצעות ההנאה וההתבוננת הפנימית העמוקה).

  1. ציד אוצרות

המשחק ׳ציד אוצרות׳ מציע פעילות כיפית שתאפשר לקבוצת הבנות להעמיק את ההיכרות ביניהן ולהתקרב יותר אחת לשנייה. קבעו נקודת מפגש במקום נחמד. הכינו מראש רשימה של רמזים ומפה של מיקום שטח הציד, וצאו לדרך! אפשר לשלב את המשחק בלינה בעיר ולהכין רשימה של פריטים שהן יוכלו למצוא במהלך הלילה, כמו תחתיות לכוסות חד פעמיות מכול בר באזור, וצילומי סלפי עם אנשים זרים. בסיום הפעילות, מי שהצליחה לאסוף את האוסף המרשים ביותר תזכה בפרס!

  1. סוף שבוע של אומנות ומלאכות יד

אם הכלה שלכן היא מלכת ה-DIY האולטימטיבית, היא בטח תאהב מסיבת רווקות שמציעה פעילות אומנותית. לדוגמה, ליצור זר פרחים, לצייר על חרס או לצייר על קנבס טבע דומם – האפשרויות הן ממש אינסופיות!

מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://www.mashproducts.com/ 

תפריט נגישות