קינוחים למסיבת רווקים

קינוחים הם הדובדבן שבקצפת בכל מסיבה.

הבחירה בקינוח היא לעיתים מאוד מאתגרת. מצד אחד אתם מצפים שבשלב הזה האורחים שלכם כבר יהיו שבעים מכל האוכל והם פחות יתעניינו במנה נוספת מצד שני אתם רוצים שהם ייצאו עם טעם טוב בפה וכזה שיותיר אצלם זיכרונות מתוקים מהאירוע. כאן בעצם מתחיל האתגר. אתם צריכים לחשוב על קינוח מיוחד וטעים, שיהיה גם קליל ומושך, כזה שכולם ישמחו לאכול.

מתוק או מלוח?

יש קינוחים מתוקים ויש קינוחים מלוחים. היום מקובל מאוד לשלב בין המתוק למלוח וליצור תמהיל טעמים מפתיע. כדאי להיצמד לטרנדים החדשניים אך מנגד לא להיות נועזים מידי. אתם אמורים איכשהו להכיר את האורחים שלכם כדי לקלוע לטעמם.

הגיל קובע

יש כאלה הטוענים שמתוק מתאים לכולם. עם זאת אנחנו יודעים שיש קינוחים בוגרים יותר שישמחו וירגשו הרבה יותר את הקהל הבוגר. חשבו מה הגיל הכללי של האורחים שלכם והגישו להם קינוח מותאם שיקלע בול לחיך שלהם.

שיקולים עונתיים

יש לקחת בחשבון את העונה בה נערכת המסיבה. בקיץ למשל, קינוחים כמו טארט פירות או גלידה הם בחירה פופולרית. במהלך חודשי החורף, קינוחים חמים כמו סופלה או עוגות פרי חמות בליווי כוס תה יעשו את זה הרבה יותר טוב.

מספר האורחים

מספר האורחים הוא גורם נוסף שיש לזכור בעת בחירת הקינוחים. אם אתם הולכים על מסיבה גדולה עם מספר משתתפים גבוה, עדיף לבחור קינוחים שאפשר להגיש בהגשה מרכזית אחת עבור כולם. אם האירוע הוא קטן יותר תוכלו לבחור קינוח בוטיק שיוגש בהגשה אישית לכל סועד. אפשר ללכת על שילובים של שוקולדים בוטיק עם מנות 'מפונפנות' שירגשו את האורחים כולם.

בר קינוחים

כשאתם חושבים על הקינוחים, עליכם לחשוב גם כיצד הם ייראו על שולחן הקינוחים. אפשר ליצור גיוון לשולחן על ידי בחירת קינוחים בצבעים ומרקמים שונים. לדוגמה, מגש פירות צבעוני לצד פרפה שוקולד, לצד עוגות אישיות או מגשי שוקולד בוטיק, כדי ליצור תצוגה מושכת מבחינה ויזואלית.

זמן ההכנה של הקינוחים

קחו בחשבון את מגבלות הזמן שלכם באירוע בעת בחירת קינוחים למסיבה. לא כדאי לבחור קינוח שייקח יותר מדי זמן להכין ולצלחת מה שיכניס אתכם ללחץ במהלך האירוע.

תקציב

התקציב הוא עוד גורם קריטי שיש לקחת בחשבון בבחירת קינוחים למסיבה. קינוחים תוצרת בית יכולים להיות חסכוניים, אבל כדאי לקחת בחשבון גם את עלות הרכיבים וכל הציוד המיוחד הנדרש. קנייה של קינוחים תחסוך לכם הרבה זמן אך המחיר שלהם לרוב יהיה גבוה יותר מקינוחים בהכנה ביתית.

זכרו. הקינוח זה הדבר שיותיר את הזיכרונות המתוקים (או שלא…) מהאירוע שלכם. גם אם זה הדבר האחרון אחרי כל הארוחה המושקעת, אל תקלו ראש בבחירה של הקינוח. רק כך האורחים יזכרו את המסיבה באופן הכי חיובי ואופטימי.

תפריט נגישות