מתנות לאורחות מסיבת הרווקות – חלק ב'

ההתרגשות לקראת החתונה היא עצומה ובדרך כלל היא כוללת היערכות לא רק לחתונה אלא גם למסיבת הרווקות שבה הכלה לעתיד תיפרד מעולם הרווקות ותיכנס לעולמם של הזוגות הנשואים. בדרך כלל יש הרבה מאד הכנות לקראת מועד המסיבה ולכן חשוב להיערך כראוי כדי להעניק לכל החברות ובנות המשפחה מסיבה נפלאה המלאה בשמחה, ססגוניות, קולינריה משובחת ואלכוהול. 

מתנות לכל המשתתפות באירוע 

גולת הכותרת של מסיבת הרווקות היא להעניק מזכרת מושקעת לכל אחת מהמשתתפות. ההיצע הוא גדול ומגוון ולכן הכנו כמה רעיונות מעניינים, כדי שתבחרו את האופציה המועדפת. 

כוסות טרמיות 

כוסות טרמיות הן פריט שימושי ביותר כיוון שהן שומרות הן על החום והן על הקור. אפשר להכין בכוס זו קפה או תה חם ולקחת את הכוס אתנו לרכב, לטיול, ללימודים, או לסיבוב סידורים. אפשר גם להכין מים קרים או כל משקה קר אחר כמו מיץ תפוזים, מיץ לימון עם נענע או שיק פירות ולקחת אתנו כוס טרמית זו לעבודה, לחדר הכושר, או לכל מקום אחר.

אחד הרעיונות המדליקים הוא להדפיס על גבי הכוס את שמה של הרווקה שעומדת להינשא וכך בכל פעם נזכרים בכלה היפהפייה. 

ערכת אמבט 

ערכת אמבט היא שימושית ביותר ואפשר לבחור בין סוגי הערכות אשר מכילות מעט או הרבה מוצרים, כמו לדוגמה בושם ריחני, שמן אמבטיה, קרם גוף, מראה קומפקטית, חלוק רחצה בגוון יפהפה שעליו רקום השם, נרות צבעוניים ריחניים ועוד. כל אחת תשמח לקבל ערכה מושקעת ואין ספק שהיא תשמש אותה לאורך זמן. 

מגבות גוף 

מגבות גוף הן מסוג הפריטים שתמיד צריך בבית. לכן אפשר להזמין מתנה של מגבות רכות שהן בטיב מעולה הכוללות רקמה של שם הבחורה ולהעניק אותן מתנה לכל מי שמגיעה למסיבת הרווקות. אפשר לבחור במגבת לבנה או בגוון בהיר אחר וכך הצבע של הרקמה שהוא כהה יותר, תמיד יבלוט ויעניק לה מראה ייחודי. 

כובע קש מיוחד 

כובע הוא אחד מסממני הקיץ ולכן אחת האופציות המיטביות לפנק את האורחות המגיעות למסיבת הרווקות היא לרכוש עבורן כובע. הדגם המומלץ ביותר הוא כובע קש רחב שוליים בצבע לבן או בגוון בהיר אחר שיש סביבו סרט צבעוני. זהו כובע רחב שוליים כך שאפשר להדפיס עליו את שמה של הבחורה וליהנות מהעובדה שיש הגנה מעולה מפני קרני השמש החזקות. 

מסיבות רווקות רבות מתקיימות בצימרים שיש בהם בריכת שחייה ולכן השימוש בכובעי הקש יהיה מידי ולאורכה של כל החגיגה.

יש גם אפשרות לבחור בכובעים אחרים כמו כובע מצחייה, כובע טמבל ממותג, או בתיק יפהפה שמניחים בתוכו את כל המוצרים שהם מתנות כמו ערכת אמבט, מגבות גוף, כוס טרמית, כובע קש,  או כל פריט ממותג אחר שילווה את החברות ואת קרובות המשפחה. 

על אף ההתרגשות הרבה חשוב להקדיש מחשבה מעמיקה כדי למצוא את המתנה האידאלית לכל אחת מהאורחות. המטרה היא שמתנה הזו תישאר אצל כל אחת מהחוגגות גם לאחר המסיבה המושקעת ולכן זו לא רק מתנה מדליקה אלא גם מתנה שתשרת אותה ותזכיר לה בכל יום את המסיבה הנפלאה שבה ההנאה הייתה עצומה.

תפריט נגישות