משחקים מומלצים למסיבת רווקות – חלק 3

כשתאריך החתונה מתקרב בצעדי ענק, זה הזמן שלכן לחגוג עם הכלה לעתיד את מסיבת הרווקות הכי טובה שיש! בין אם אתן מתכננות מסיבה אינטימית וצנועה או בילוי לילי גדול ומושקע – כדאי לשלב משחקים בחגיגה כדי להוסיף רמה חדשה לגמרי של כיף וצחוק, וגם לאפשר לכל הבנות להכיר ולהתחבר לפני המסיבה הגדולה בחתונה.

מהמשחקים הקלאסיים ועד לרעיונות חדשים ואופנתיים, הנה 10 משחקים מומלצים שיהפכו את מסיבת הרווקות של הכלה לעתיד לאירוע בלתי נשכח:

טריוויה לכלות

בדקו את הידע של הכלה על בן זוגה לעתיד עם משחק טריוויה המוקדש אך ורק לכלה. הכינו רשימה של שאלות על החתן לעתיד, החל ממוזרויות אישיות ועד מחוות רומנטיות. תנו למשתתפות במסיבה להתחלף ביניהן בזמן הפניית השאלות לכלה, והעניקו נקודות עבור כל תשובה נכונה שיזכו אותה בלגימה מקוקטייל, יין לבן או כל משקה אלכוהולי אחר.

זוהי דרך מצחיקה ומהנה ללמוד יותר על בני הזוג שמתחתנים, ולהכיר כמה סיפורים מיוחדים עליהם.

בינגו כלות

תנו טוויסט למשחק הבינגו המסורתי, על ידי יצירת כרטיסי בינגו מותאמים אישית למסיבה ומלאים בפריטים או תרחישים הקשורים לחתונה. כשהכלה פותחת את המתנות שלה, הבנות מסמנות פריטים בכרטיסיהם. המשתתפת הראשונה שמקבלת בינגו זוכה בפרס. בינגו לכלות מוסיף אלמנט אינטראקטיבי לפתיחת המתנות ומשאיר את החברות מעורבות לאורך כל החגיגה.

משחק תמונות

תנו למשתתפות ליהנות ולחקור את מקום המסיבה עם משחק תמונות מדליק. צרו רשימה של משימות או פריטים מעניינים שהן יכולות לצלם בסמארטפונים שלהן, כמו סלפי קבוצתי עם אדם זר או תמונה של מישהו לובש כובע מצחיק. עודדו את הבנות במסיבה להיות יצירתיות כמה שיותר, והעניקו פרסים לאלו שהצליחו להשיג את התמונות המשעשעות והטובות ביותר.

חתונה מצוירת

שחררו את הכישרונות האמנותיים שלכן עם משחק דימיוני ומצוייר בנושא חתונות. חלקו את המשתתפות לצוותים, כשכל אחת מהצוות מציירת בתורה מילים או ביטויים הקשורים לחתונה, בעוד חברי הצוות מנחשים מה היא מציירת. מעוגות חתונה ועד זרי כלה, המשחק המהיר הזה בטוח יוציא את הצד היצירתי של כולן וייצור הרבה צחוק.

סיפור משוגע ומשעשע

הכניסו אלמנט הומוריסטי על מסורות חתונה עם משחק מילים משוגע ומצחיק במיוחד. הכינו סיפורים ותרחישים משעשעים ולא הגיוניים עם השמטת מילים מסוימות, ובקשו מהמשתתפות למלא את החסר עם שמות תואר, שמות עצם ופעלים. לאחר שכל המילים החסרות יתמלאו, תנו לכלה לקרוא בקול את הסיפורים המצחיקים בשביל צחוק קליל.

יצירת פלייליסט לזוג המאושר

תוכלו ליצור מזכרת מיוחדת לכלה באמצעות פלייליסט שיתופי מלא בשירים האהובים על הכלה. בקשו מהמשתתפות במסיבה להציע שירים המייצגים אבני דרך שונות במערכת היחסים של החתן והכלה, מהדייט הראשון שלהם ועד ליום חתונתם, כשכל אחת יכולה לשתף את המנגינות והזיכרונות האהובים עליה, תוך יצירת פסקול מסיבת הרווקות האולטימטיבי.

משחקי פנטומימה

העמידו את כישורי המשחק שלכן למבחן עם משחק פנטומימה בהשראת חתונות. רשמו מילים או ביטויים הקשורים לחתונה על פתקי נייר והניחו אותם בקערה. כל משתתפת בתורה צריכה לבחור פתק אקראי ולהציג את המילה או הביטוי הכתובים מבלי לדבר, בזמן שהמשתתפות האחרות מנסות לנחש את התשובה. זה משחק מצחיק שבטוח יגרום לכולן לצחוק ולהתחבר עם לא מעט סיפורים וזיכרונות משותפים.

אז אם את שוברת את הראש בחיפוש אחר פעילויות ומשחקים מהנים למסיבת הרווקות של חברתך הטובה, המשחקים המומלצים שפירטנו כאן בטוח יוסיפו מנה נוספת של כיף וצחוק למסיבת הרווקות המרגשת שאת מתכננת להפיק.

תפריט נגישות