מסיבת רווקות בתקציב מועט

בין אם הסיבה היא שיש מעט בנות, ובין אם הוחלט שכל משתתפת משקיעה סכום אשר אינו גבוה מסיבות כאלה ואחרות, ארגון מסיבת רווקות בתקציב מצומצם זה מאתגר במיוחד.

לא רק שצריך לקלוע לטעם של הכלה, להתאים את המסיבה לכל המשתתפות, למצוא את הספקים המתאימים ביותר, כאן גם צריך להתמודד עם המחירים הגבוהים בשוק.

אנחנו כאן בשביל לעזור לכן לצלוח את האתגר: ריכזנו לכן מספר טיפים שיוכלו לסייע בארגון מסיבת רווקות בתקציב מצומצם!

מסיבת רווקות בזול

איחוד שמחות

מומלץ לחשוב על אפשרויות אשר עונות על מספר צרכים בבת אחת. מצרפות לכן מספר רעיונות ודוגמאות:

  • סדנת בישול – יכולה לענות על הצורך גם של הפעלה וגם של אוכל. אם לשף עצמו יש גם מקום אירוח, אז יכול להיות שתצליחו לצמצם בעלויות אפילו יותר
  • ניתן לחשוב על סדנאות אחרות אשר גם מהוות הפעלה ובסופן יש תוצר שהוא מתנה לכלה/ למשתתפות.
  • שניים במחיר אחד – במידה ואין לכן מקום לערוך בו את האירוע תנסו לחשוב על מקום שיוכל לאכלס אתכן וגם להציע הפעלה; כגון: חדר בריחה, סטודיו שמציע הפעלה ספורטיבית כלשהי (זומבה, ריקודי בטן וכו') וכל דבר שעולה על דעתכן.
  • טיסה לחו"ל – נכון, זו ממש לא מסיבה בתקציב נמוך, אך אם מדובר במספר מצומצם של חברות אשר מכירות זו את זו, וגם ככה תכננתן לטוס יחד, תנצלו את הטיסה לחגוג גם לכלה!

DIY

הכותרת כבר אומרת ה-כ-ל!

תחשבו על כל דבר שאתן יכולות לעשות בעצמכן, גם אם מדובר בהשקעה נוספת של זמן, זה יכול לחסוך בעלויות בצורה משמעותית.

  • מיתוג diy- בימינו יש אתרים רבים המאפשרים יצירת גרפיקה מרשימה לאנשים שאינם גרפיקאים. אתר מומלץ שכזה הוא Canva. תוכלו ליצור בו עיצובים בגדלים שונים וליצור מיתוג מהחלומות בעלות של הדפסה בלבד.
  • הזמנת אביזרים באינטרנט/ שימוש באביזרים יד 2: אביזרים לעיצוב המסיבה יכולים להגיע גם כן לסכום של כמה מאות שקלים. מדובר באביזרים שלרוב ישמשו אתכן למספר שעות בלבד ולכן אופציה של יד 2 היא בהחלט סבירה. כמו כן, אם מתארגנים מספיק זמן מראש, אפשר להזמין הכל מחברינו הסינים – שם בטוח תמצאו הכל בזול. בנוסף, אם אתן יודעות שיש לכן כמה מסיבות בקרוב – תוכלו תמיד לעשות שימוש חוזר באביזרים מסוימים!
  • הכינו את המשחקים בעצמכן – אם תתארגנו על כך מבעוד מועד תוכלו להכין כמות מכובדת של משחקים שימלאו את הזמן במסיבה וכך לא תדרשו להזמין הפעלה.

כבר אמרנו שאנחנו דואגות לכן להכל? אז כבר דאגנו לכן לכתבה מלאה במשחקים שלא ישאירו לכן רגע פנוי!

הכינו את האוכל לבדכן – תוכלו לבקש מהמשתתפות שיביאו איתן מאכל כלשהו בכדי שלא כל הבישולים "יפלו" על המארגנות.

הצעה נוספת: תכינו את האוכל ביחד בזמן המסיבה, תוכלו להדפיס מתכונים מבעוד מועד ו-2 בנות יעבירו את ההפעלה – כך יצרתן סוג של סדנת בישול בעצמכן + דאגתן לנושא האוכל.

 טיפ קטן – בדרך כלל יש יותר אוכל ממה שצריך. כדאי לנסות לדייק כמויות. במידה והחלטתן שכל משתתפת מביאה איתה משהו, אין סיבה שכל המשתתפות יביאו תבשילים – תוכלו לבקש ממישהי להביא חטיפים, מאחת אחרת להביא שתיה וכו'. כך תחסכו עלויות, לא תזרקו אוכל לפח ועדיין כל המשתתפות יתרמו מחלקן. 

גיוס המשתתפות וניצול המשאבים הקיימים

אמנם בדרך כלל יש מישהי אחת או שניים שמארגנות את המסיבה, אבל אין סיבה שהכל יפול עליהן!

תנצלו את מה שיש למשתתפות האחרות להציע.

  • אם לאחת הבנות יש בית גדול או חצר גדולה, תבדקו איתה אם תרצה לנדב את ביתה כמקום לאירוע. מדובר בחיסכון גדול ביותר, ברגע שיש לכן מקום לחגוג בו את המסיבה, כל השאר כבר הרבה יותר פשוט.
  • תתעניינו בכישורים של המשתתפות – אולי אחת מהן בעלת מומחיות מיוחדת ותוכלו למנף את זה להפעלה של ממש. למשל, מישהי שעובדת כמדריכת פילאטיס תוכל להעביר לכן סדנת פילאטיס, מישהי יצירתית תוכל להעביר לכן סדנה בייצור תכשיטים/סבונים/כל דבר אחר.

תחשבו מחוץ לקופסא

יש איזושהי נורמה ותפיסה לפיה מסיבת רווקות צריכה להיות בקונספט מאוד מסוים – וילה עם דראג, סדנה מסוימת, מסיבה בחוף הים עם חברה שמפיקה את האירוע.

עם זאת, לא תמיד התקציב מאפשר דבר כזה ולא כל כלה תרצה זאת בהכרח.

ריכזנו לכן רשימה של כמה חלופות מעניינות לדברים הסטנדרטיים:

  • במקום להישאר במקום אחד – צאו לסבב ברים! אווירה של מסיבה בחו"ל ובטוח גם תקבלו פינוקים מהסובבים 😉 מתאים במיוחד אם מרבית המשתתפות מגיעות מאותו האזור או אם ניתן להישאר לישון אצל מישהי שגרה באזור.
  • מסיבת רווקות ביקב – כי מה יכול להיות רע באווירה פסטורלית, אוכל טוב ויין מצוין? גם תמיד מצטלם יפה ומוסיף לאווירה 😉
  • נתקלתן בבעייה בדבר מקום האירוע? תסגרו חדר VIP במסעדה שווה או בפאב, תוכלו להעביר שם גם את כל משחקי החברה שתרצו. מומלץ לבדוק אפשרות של הבאת האלכוהול בעצמכן תמורת תשלום דמי חליצה בלבד, הדבר יכול להוזיל מאוד עלויות.
  • הכלה רוצה מסיבה בים אבל להשכיר את כל הציוד כבד עליכן? תראו על מה אתן יכולות להתארגן לבד! תביאו מחצלות, פופים מתנפחים, מנגל – גם בנות יכולות לנפנף לבד! ואם יהיו סביבכן בנים בטוח תקבלו עזרה 😉 אם גם ככה לא בניתן על מוזיקה מרעישה אז רעיון נוסף הוא לעשות את המסיבה בחוף מסודר או בפארק של רשות הטבע והגנים – העלות לא גבוהה ושם יהיו לכן התנאים הנוחים ביותר.
  • חדר קריוקי – מקום שסגור רק עבורכן, הכולל אוכל ושתיה וכמובן פרטיות. יש מגוון רחב של חבילות שיוכלו להתאים לכל תקציב!

הרעיונות הם אינסופיים ובכל תקציב אפשר להפיק מסיבת רווקות מהממת ומושלמת!

תפריט נגישות