הפעלת קוסמטיקאית למסיבת הרווקות

למה להזמין שוב סדנת ציור למסיבת הרווקות, כשאפשר להזמין את הבנות להפעלה שבה ילמדו מיומנויות חדשות לשימוש יומיומי? אחרי הכול, איפה יהיה לכם מקום לאחסן את כל ציורי הקנבס האלה, שאתן לא מתכוונות להראות לאף אחד! במקום זאת, למה שלא תלמדו איך להתאפר נכון? 

הפעלה עם קוסמטיקאית מומחית גם באיפור, היא הזדמנות נפלאה להבין שיש דרכים שונות להעלמת צלקות אקנה בפנים, או כתמי שמש כהים ולהציג עור פנים חלק ואחיד. היין והחטיפים עדיין יכולים לזרום ללא הרף והצחוקים גם. אבל במקום לצאת מהאירוע עם משהו שעדיף לשכוח, תצאו מסדנה המתמקדת בפנים עם טיפים וטריקים של אשת מקצוע, בתוספת ביטחון חדש שיעזור לכן להיראות במיטבכן ולהישאר נאמנות למי שאתן.

דוגמאות לנושאים שניתן ללמוד במהלך הסדנה:

היסודות החיוניים לטיפוח יומיומי

יש קומץ מוצרים שבהן אתן צריכות להשתמש כדי ליצור גוון עור אחיד, להדגיש את העיניים, להאיר את גוון העור שלכן ולהיראות כמו הגרסה הטובה ביותר של עצמכן.

האיפור המושלם לעובדות במשרד

התאורה במשרדים יכולה להיות קשוחה, במיוחד התאורה המצויה בחדרי השירותים המשרדיים שלא מועילה לאף אחת. לכן, חשוב ללמוד להתאפר באופן שיחזיק מעמד מעבר לשעות העבודה, ויעניק לכן חיוניות גם בסביבה שיכולה לגרום לכול אחת להיראות סחוטה לחלוטין.

גבות, ריסים ותוחם – בקלי קלות

הזדמנות ללמוד כיצד למשוך תשומת לב לעיניים ללא צללים, לגלות את צורת הגבה המחמיאה ביותר לפנים, ללמוד כיצד למרוח תוחם שיחזיק מעמד כל היום וכיצד להפיק את המרב מהריסים הטבעיים שלכן.

האיפור לאירועים מיוחדים נעשה קל ופשוט

מסיבת רווקות עם בנות שצמאות לטיפים כדי להיראות במיטבן, יכולה ללמד אתכן כיצד להפוך את המראה שלכן בשעות היום למראה נפלא וקסום בשעות הלילה, בכמה צעדים פשוטים. כמו גם לגלות איך ליצור עין באיפור מעושן שנראית סקסית ולא מבולגנת.

טעויות איפור ופתרונות יעילים

הסומק על הלחיים כבד מדי? המסקרה עוברת לעפעפיים והורסת את הצללית? הידע הנדרש לתיקון הבעיות הנפוצות הללו יוכל להפוך אתכן למקצועניות מבלי שתצטרכו להתחיל את האיפור מחדש.

כלים וטריקים

מפגש הבנות במסיבת הרווקות יתמקד גם בסוגי המברשות הנדרשות להשגת המראה היומיומי מצד אחד והמראה המתאים לאירוע מיוחד מצד שני. תלמדו גם כמה סודות איפור המשמשים נשים מפורסמות.

התפוח לא נופל רחוק מהעץ, או ההיפך…

אימא שלך גונבת את האיפור שלך? היא רוצה להיראות צעירה כמוך? זו הזדמנות נהדרת שבה תוכלו ללמוד טרנדים שעובדים גם עבורכן וגם עבור אימא שלכן.

יש גם כמה טיפים לאחות הקטנה שלכן. קודם כל, חשוב להתייחס לאיפור שגוי לפני שזה יהפוך להרגל רע. את העצות שתלמדו בסדנה ניתן להעביר לאחות הצעירה יותר שתזכה לגלות את יסודות האיפור החיוניים מוקדם ככול האפשר כדי שתיראה נהדר בכול עת, בין אם היא עומדת לצאת לסרט או מתכוננת לפראם, לנשף סיום י״ב.

אני לא כל כך מרגישה טוב אבל אני נראית נהדר

טיפים מושלמים לאישה עם בעיות בריאות (כמו נשירת שיער, גבות או ריסים), או לאישה שרוצה ללמוד איך להאיר את גוון הפנים שלה ולהיראות רעננה ותוססת יותר.

יישום איפור לפני המצלמה

היום, עם כל צילומי הסלפי שאתן נוהגות לפרסם במדיה החברתית, חשוב ללמוד כמה טריקים שיעזרו לכן להיראות במיטבכן גם מול עדשת המצלמה. לדוגמה, איך להדגיש את העיניים, איך לזרוח ובאילו מוצרים להשתמש כדי להשיג את הצילום הטוב ביותר שלכן.

ליצור סדנה בהתאמה אישית

שיחה מוקדמת עם אשת המקצוע תאפשר לה להכין מערך שיעור מותאם אישית לקבוצת הבנות שלכן.

תפריט נגישות