דירת נופש עם בריכה למסיבת רווקות מושלמת

החברה הכי טובה מתחנת? לאחותך יש טבעת על היד? זה הזמן לפתוח מבערים ולתכנן את האירוע שאף אחת לא רוצה לפספס, היא כמובן מסיבת הרווקות. יש הרבה דרכים לתכנן את המסיבה שתעזור לחברה הטובה להיפרד מחיי הרווקות, אבל אם יש משהו שאי אפשר לוותר עליו, זה על מסיבת הבריכה המשוגעת עם בגדי הים המעוצבים, בדירת הנופש המושלמת ששכרתן לכבוד המסיבה. אם אתן מחפשות רעיונות מושלמים ואם אתן פשוט מחפשות כמה טיפים ממי שלא יפספסו אף סיבה למסיבה, הגעתן למקום הנכון. אנחנו מתחילות ממש עכשיו. 

כמה מילים כלליות וכמה טיפים חשובים 

אם אתן מתכננות להשכיר דירות נופש עם בריכה זה רעיון מעולה, אבל לפני שנדבר על היתרונות של בחירה מהסוג הזה, אנחנו רוצות להזכיר כמה טיפים קטנים וחשובים, כאלו שיעשו את ההכנות הרבה יותר פשוטות וזריזות:

ראשית, אל תשכחו לקבוע תאריך מוקדם ככל הניתן: 

אתן יודעות בדיוק איך זה. היא לא יכולה בתאריך הזה וזו לא יכולה בתאריך אחר. גם עם כל החברות מעוניינות ליהנות ביחד, הרי שלשריין תאריך מתאים עבור כולן זו לעיתים משימה כמעט בלתי אפשרית. אם אתן רוצות לעשות את זה כמו שצריך ואם אתן לא רוצות להתמהמה בניסיון להחליט על הזמן המושלם, הכי חשוב זה לשריין את התאריך מוקדם, שבוע או שבועיים לפני האירוע עצמו. כך כולן פשוט ידעו להיערך ולתכנן את היומן בהתאם. 

שנית, דאגו ליצור קשר עם הספקים בזמן: 

אתן רוצות לרכוש בגדי ים ממותגים עם תמונה של הכלה? מעוניינות לקיים סדנה מרגשת בתוך דירת הנופש? הכל הולך, אבל כמו במקרים אחרים, הרי שאם לא תתאמו עם הספקים בזמן, אתן תגלו מהר מאוד כי הם לא זמינים ולא יכולים בתאריך בו בחרתן. לכן, גם במקרה הזה, תכנון מוקדם חוסך לא מעט 'כאב ראש'.

שלוש, הקימו ארנק וירטואלי ותוסיפו לקופה המשותפת ביחד: 

היום, אף אחת לא צריכה לקנות שום דבר על חשבונה לבד. הטכנולוגיה מאפשרת לכן לאסוף את הכסף מראש ולשלם על הכל בקלות, בלי 'לרדוף' אחרי אף אחת. 

טיפ רביעי וחשוב מאוד, תכננו את היום ואל תשאירו מקום להפתעות: 

אנחנו ממש לא אומרות לכן לנהל לוח זמנים כאילו מדובר היה על טירונות 02. אבל אנחנו כן ממליצות לכן לתכנן בגדול את הזמן, כך שלא יהיו הרבה 'רגעים מתים', כדי שהמסיבה פשוט תזרום בכיף וכולן יהנו מהחוויה כולה. 

אז מה היתרונות של דירת נופש למסיבה מושלמת?

קודם כל, אין כמו דירת נופש עם בריכה כדי להפוך את החלק הלוגיסטי הרבה יותר פשוט. דירה מאפשרת לכן לנצל את המטבח בכיף, להנות מחשמל זורם כל הזמן ומכל מה שצריך כדי שהמסיבה פשוט תזרום. דירה גם יוצרת חוויה של אינטימיות, בניגוד למסיבה במסעדה למשל ועוד נקודה חשובה, הרי שמסיבת רווקות לא שלמה בלי אלכוהול. כאשר אתן מבלות בדירת נופש, כל אחת יכולה לפרוש למיטה מתי שהיא רוצה בלי שום בעיה. 

מסיבת בריכה יכולה להיות חלק כל כך מהנה ממסיבת רווקות, עד שאנחנו לא מצליחות להבין למה לא כולן מקיימות מסיבת רווקות בתוך דירות נופש עם בריכה. בריכה פרטית היא המקום המושלם להביא אליו מתנפחים מושלמים, עליהן החברות יוכלו להשתזף ולהגיע לחתונה 'בצבע הנכון'. מה גם שבבריכה אפשר לקיים משחקים מושלמים, אותם תמיד טוב לתבל בקצת צחוקים על הכלה הנרגשת ועל חתנה לעתיד. 

תפריט נגישות