בחירת מקום לחתונה ואולמות האירועים היקרים בעולם

אזור השרון הוא אזור שיש בו שפע של יופי טבעי ושפע של מקומות לחקור. זהו ביתם של פארקים לאומיים רבים ושמורות טבע המושלמות לטיולי הליכה או רכיבה על אופניים.

אזור השרון הוא לב ליבה של ישראל, והוא מקום שבו אנשים וטבע חיים בהרמוניה.

אזור השרון כולל את הערים: תל אביב, הרצליה, רעננה, כפר סבא. הוא כולל גם את הישובים הבאים: הוד השרון, רמת השרון, אור יהודה, כפר סבא, באזור השרון חיים 1.5 מיליון תושבים נכון לשנת 2020. חתונה באזור השרון יכולה להיות אירוע מאוד מיוחד אותו צריך לערוך לכבוד החתן והכלה עם הרבה תשומת לב והתחשבות. לאזור יש הרבה יתרונות כמו קרבה למקומות צילום מיוחדים ביותר.

הדבר הראשון שצריך לעשות כשמתכננים חתונה באזור השרון הוא בחירה גן אירועים מתוך מגוון רחב של גני אירועים בשרון הוא לבדוק איזה סוג טקס אתם רוצים. ישנן שלוש אפשרויות עיקריות: מסורתית, דתית או אזרחית. תצטרכו גם להחליט היכן אתם רוצים את הטקס שלכם – בבית, בבית הכנסת או מקום ציבורי אחר. אם יש לך ילדים בחתונה שלך, אז גם הם יצטרכו פינת ישיבה משלהם!

בחירת מקום לחתונה היא החלטה חשובה

הנה כמה מהדברים שאתה צריך לזכור לפני שאתה מקבל החלטה:

תקציב: התקציב שלך יהיה הגורם המכריע עבור היבטים רבים של החתונה, כולל המקום. אם אתה רוצה לבזבז הרבה, אז אתה צריך לחפש מלון יוקרה או אתר נופש שבו אתה יכול לקבל כל מיני שירותים ושירותים. אבל אם אתה רוצה לקצץ בעלויות, אז יש אפשרויות רבות אחרות זמינות כמו השכרת מרכז קהילתי או אפילו אירוח בביתו של מישהו.

הסביבה: חשוב לבחור מקום שיש בו אווירה המתאימה לצרכים ולסגנון שלכם. אם אתם מחפשים משהו אינטימי, שקול לשכור אולם קטן כמו גלריה לאמנות או גן אירועים קטן בשרון.

אבל אם אתה רוצה משהו יותר גדול ומפואר, אז תסתכל על מקומות כמו בתי מלון ואתרי נופש המציעים אולמות נשפים עם תקרות גבוהות ונברשות.

מסיבת החתונה: אם יש לכם מסיבת חתונה גדולה, אז שקול לשכור מקום שיש לו את היכולת להכיל את כלל האורחים שלכם.

אולמות האירועים היקרים בעולם

אולמות האירועים היקרים ביותר בעולם הם לא רק מקום לחגיגות, אלא גם מקום לפגישות עסקיות וכנסים. הם בנויים כדי להתאים לאירועים בכל הגדלים והצרכים. אולמות אלו ניתן למצוא במדינות רבות ברחבי העולם.

אחד מאולמות האירועים הבולטים ביותר הוא ארמון האמירויות באבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הוא נחשב לאחד המלונות היקרים בעולם עם תג מחיר של 3 מיליארד דולר. האולם מסוגל להכיל עד 4,000 איש בו זמנית וניתן להשכיר אותו לאירועים כמו חתונות, קונצרטים, כנסים וכו'.מקום מעניין נוסף הוא The Venetian Macao שעלותו מוערכת במיליארד דולר.
למקום זה יש אזור פנימי הכולל למעלה מ-100 חדרים שיכולים לשמש כחדרי ישיבות או סוויטות פרטיות ואזור חיצוני עם גנים ובריכות בו ניתן להתקיים אירועים בחוץ כשחם מספיק.

תפריט נגישות