אמן חושים מומלץ למסיבת רווקות היסטרית

ככל הנראה, הדבר אותו אנחנו הכי אוהבות לעשות, זה לתכנן מסיבת רווקות. יש יותר כיף מאשר לתכנן את האירוע הכי טוב בשנה? רגע לפני שהאישה אותה אנחנו כל כך אוהבות, מתתנת והופכת לאישה נשואה? אז כמו תמיד, לתכנן מסיבה מושלמת זה מצד אחד כיף גדול, מהצד השני, לפעמים, 'מרוב עצים לא רואים את היער' וקצת קשה למצוא רעיונות חדשים. הרי לזו עשינו כך ולהיא עשינו אחרת ולפעמים, פשוט קשה להבין, בתוך שפע האפשרויות, מה רלוונטי עבורינו כעת. בנימה זו, אנחנו רוצות להציג בפניכן אפשרות נוספת, מתי לאחרונה חשבתן לארח אמן חושים במסיבת רווקות? נשמע לכן מעניין? אתן עוד לא יודעות עד כמה. אם אתן רוצות לשמוע עוד, אנחנו כאן כדי לספר לכן הכל. 

כמה מילים על הופעה של אמן על חושי 

רגע לפני שנדבר על המסיבה עצמה, אנחנו רוצות להציג בפניכן את האומנות המיוחדת מכולן. אתן אולי כבר זכיתן לראות פעם או פעמיים בחייכן הופעה של אמן חושים, אבל אנחנו בכל זאת, רוצות להזכיר למי שלא יודעת על מה אנחנו מדברות, איך נראית הופעה כזו. 

קוסמים היו מאז ומתמיד ולאורך כל ההיסטוריה, בני האדם רצו לגלות את העולם שמעבר. אבל אם בעבר, קוסם נהג להוציא שפנים מהכובע ולהפריח יונים, הרי שהיום, בעידן בו כל אחת מאיתנו כבר ראתה הכל, אין מעניין ומפתיע יותר, מאשר להפוך אורחת בהופעה בה הקסם לא כולל אביזרים יקרי ערך, אלא, הקסם מתרכז במה שנמצא אצלך ואצל חברותייך בתוך הראש. במהלך המופע, האומן יכול לגלות את השם של האקס המיתולוגי של הכלה, לגלות מה קרה לך ולחברה הטובה בבית הספר היסודי וכמובן, לגלות לכולן מה מספר חשבון הבנק שלך בלי שום מאמץ. אל תדאגי, האומן לא יעשה שימוש לרעה במידע אותו הוא מגלה תוך מבט קצר בעינייך, כישרון עצום ומעט מאמץ. 

יש משהו במופע הזה שמצליח להפתיע בכל פעם מחדש. אמן חושים מומלץ הוא לא רק מי שיודע איך לעשות תרגיל כזה או אחר. אנחנו מדברות על הופעה סוחפת, מלאה ברגעים מפתיעים ומצחיקים. אמן חושים מומלץ גם משום שלא מדובר על הופעה פרונטלית, כלומר, מופע בו הבנות לא עושות שום דבר. אנחנו מדברות על מופע מלא בו כל החברות במסיבה ימצאו את עצמן, בשלב כזה או אחר, לוקחות חלק. 

למה זו ההופעה המושלמת לכל מסיבה

מסיבת רווקות כמובן, חייבת לכלול אלכוהול טוב, משחקים ושלל פעילויות שיוסיפו פילפל וצחוק לאירוע. אבל, הרבה פעמים, דווקא להזמין מי שהעבודה שלו היא לבדר אנשים לאורך כל כך הרבה שנים, מאפשרת לכל אחת מהחברות להשתחרר, לקחת צעד אחורה וליהנות מחוויה שלא תחזור על עצמה. אל תשכחו כי אנחנו מדברות על הופעה חד פעמית. משום שההופעה כולה מבוססת על ההשתתפות של החברות בקהל, הרי שבכל פעם מחדש, ההופעה כמו נתפרת מחדש, תוך כדי תנועה, אליכן. חוץ מזה, ההופעה הזו לא דורשת ציוד מורכב, מערכת הגברה ועוד. אפשר לקיים אותה בקבוצה קטנה ואינטימית, היא יכולה להתנהל ללא הגברה ובלי תאורה. הרי הקסם קורה פשוט, בזכות האומן ובזכות הצחוק המתגלגל שלכן. 

זה הזמן לתכנן אירוע מושלם 

אז נכון, לצד הריקודים, האלכוהול והמתנות לחברה הטובה, הרי שאין כמו מופע של אמן חושים מומלץ כדי להפוך את המסיבה לאירוע שיחרט בזיכרון של כל אחת ואחת. אז למה אתן ממתינות? זה הזמן ליצור קשר ולהזמין את האומן הבין לאומי, ליאור סושרד.

תפריט נגישות