איך לבחור מקום למסיבת רווקות בהתאם לאופי הכלה?

הכלה היא מרכז תשומת הלב במסיבת הרווקות. זה היום שלה בו היא חוגגת עם חברותיה רגע לפני שהיא פוסעת לחופה ומקימה את ביתה. כאשר אתם באים לבחור מקום מתאים לחגוג בו את מסיבת הרווקות, עליכם לקחת בחשבון מספר דברים.

קחו בחשבון את אישיותה של הכלה

בהתאם לאופי של הכלה יהיה עליכם לבחור את מקום. אם היא בחורה שקטה ועדינה היא לא תרצה מקום צבעוני מידי ורעשני מנגד אם היא טיפוס מלא אנרגיה חשוב לשים לב שיהיה מקום לריקודים ולכל מה שתרצו לעשות במסיבה.

תחומי העניין של הכלה

התוכנית למסיבה חייבת אף היא להיות מותאמת לסגנון של הכלה כמו גם לתחומי העניין שלה. ברור שהבחירה במקום שם תיערך המסיבה כבר צריכה לקחת בחשבון את התוכניות שתרצו לערוך במסיבה.

היצמדו לתקציב

יש אינספור אולמות אירועים וגני אירועים גדולים וגם קטנים כאשר כל אחד מהם עשוי להתאים לכם ולתת לכם את המענה המתאים למסיבה שלכם. חשוב שתגדירו לעצמכם מראש את התקציב שתרצו להשקיע עבור המסיבה הזו וכך תתנהלו בצורה מפוקחת וחכמה יותר. עליכם לקחת בחשבון את העלויות של האולם, האוכל, הקישוטים כמו עיצוב בלונים לאירועים, האטרקציות וכן הלאה. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בסיום המסיבה עם התחייבויות גדולות מידי שאין לכם יכולת לעמוד בהן. 

העונה בשנה

לכל עונה בשנה יש את הדרישות ואת ההתאמות שלהן. אירוע קיצי יכול להיות מדהים כשהוא ייערך בחוץ אך זאת רק אם אכן מזג האוויר יהיה נעים ונוח בשעה בה תחגגו. מנגד באירועי חורף כדאי כמובן לחשוב על מקום סגור. אם החלטתם ללכת על ווילה עם בריכה, עליכם לוודא כי יש במקום את כל התנאים כמו חימום או מיזוג אוויר כדי שיהיה לכם נעים ונוח לחגוג.

נגישות

הנגישות היא דבר חשוב בכל מסיבה ובכל אירוע. לא תמיד אנשים זוכרים לבדוק את הנושא ורק לאחר שאורח מוגבל מוצא את עצמו מחוץ לאולם בלי יכולת להיכנס, או אז הם מבינים שהם שגו. על כן, חשוב שתעבירו לכם בראש את כל רשימת המוזמנות למסיבה תוך שאתן מקדישות מחשבה על יכולות הנגישות של כל אחת מהן. גם אם מדובר רק באורחת אחת, שלא תוכל להשתתף במסבה כשווה בין שוות, שווה לכם לשנות את המיקום של המסיבה.  

לסיכום, בחירת מקום למסיבת רווקות חייבת להיעשות בהתאם לאופי הכלה ובהתחשבות בגורמים שונים. כמו נושא המסיבה אם יש לכם כזו, אישיותה של הכלה, תחומי העניין שלה, התקציב, הנגישות וכל שאר ההתאמות החשובות לכם. כל אלו הם הם מרכיבים קריטיים שיש לקחת בחשבון. רק אם תתחשבו בכל אלו תוכלו להבטיח לעצמכם ולכלה מסיבה מיוחדת ומרגשת שהיא לא תשכח לכם כל החיים.

תפריט נגישות