רעיונות למתנות מקוריות שוות במיוחד לחברה במסיבת רווקות

מי לא אוהבת לקבל מתנה, להתרגש מעצם הרעיון שחשבו עליה, שמעריכים אותה ומעוניינים לפנק ולענג אותה? בין אם מתקרב יום הולדת או יום האהבה, אולי חג או מועד שתרצו לציין, מתנה מהווה את הדרך הנפלאה להקדיש מחשבה לאהובה בחייכם.

אז אם חשקה נפשכם להפתיע את האהובה שלכם, אם, אחות, חברה, בת זוג ואין לכם מושג איך לעשות את זה, המאמר הבא יציע לכם מגוון רעיונות למתנות מסוגים שונים ובשלל סגנונות שמשדרות התחשבות, אכפתיות וכמובן אהבה – מפריטים סנטימנטליים בטאץ' אופנתי אשר כל אחת תשמח לאמץ לחיקה ועד חוויות מענגות לתחושה של התחדשות ואופוריה אמיתית. בחרו את הסטייל המועדף בהתאם לאופי של בעלת השמחה, התקציב הנתון, לוחות הזמנים או שלבו בין כל הרעיונות להפתעה גדולה מהחיים!

לתפוס שלווה באי של רוגע

בקצב החיים המהיר והקדחתני, על אחת כמה וכמה בתקופה מאתגרת זו, על רקע המציאות המורכבת בה אנחנו חיים, אין כמו לעצור ולהטעין באנרגיות והדרך הכי מהנה לעשות זאת היא בהיכל בריאות וספא אשר מוקדש כולו לאיזון העדין בין גוף לנפש.

בחרו ספא מעוצב ומסוגנן במיקום אטרקטיבי וחשבו על חבילת טיפולים ועיסויים, שתתאים לגברת שחוגגת או פשוט הגיעה להתענג ברכות באדיבותכם לאחר שתיאמתם עבורה יום כיף בספא. בין אם מדובר בטיפול מסוג עיסוי רקמות עמוק או טיפול מחייה לפנים, אבנים חמות או משיחה של חמאת קקאו. הרפיה לצד התאווררות, טבילה בג'קוזי מבעבע, אולי שמפניה על הדרך או יין בוטיק – מדובר במתנה שהאפקט שלה נמשך הרבה מאוד זמן גם אחרי שהטיפול מסתיים וחוזרים לשגרה.

לילה בעיר הגדולה

מה דעתכם על לילה עם החברות הכי קרובות לבעלת השמחה במלון בוטיק בעיר הגדולה? הבריחה המושלמת מהרוטינה המוכרת למחוזות אחרים ואפילו אם הם קרובים או ידועים, הרי שכאשר מגיעים לנפוש הם נראים מסתוריים ומרגשים יותר מתמיד. אפשר לעצב מעין ליל חברות מושלם הכולל סוויטה יוקרתית ומפנקת, עיסוי בספא קרוב, אולי סרט או הצגה, סיור מודרך מרתק, סדנת בישול או ארוחת ערב שווה במסעדה אופנתית חדשה. מסוג הלילות שהיא לא תרצה שיסתיימו לעולם…

לכו על זה

חידוש המלתחה הוא אופציה נפלאה שכל אישה תשמח ובמיוחד חידוש זירת ההנעלה שלה. נעליים הן בהחלט הפלז'ר של נשים רבות ואין כמו דגם אגדי או קלאסי שכל אחת תמיד אוהבת שיש לה ממנו ובשפע בארון כמו נעלי סניקרס לאישה ממותג מוערך וידוע שתמיד מפתיע וממציא מחדש דגמים טרנדיים.

כמובן שכדאי להצטייד מראש במידע כמו מידת הנעליים של הגברת ואם יש סגנון שהוא הפייבוריט שלה על מנת לנסות ולקלוע כמה שיותר לטעם שלה או להזמין במקום שמאפשר אחר כך החלפה ובל מקרה, השקיעו בסניקרס שקיבלו חוות דעת והמלצות חיוביות, כדי שתדעו שהענקתם לה את הטוב ביותר!

לדפוק הופעה

אופציה אופנתית נוספת שכל אחת תשמח לקבלה היא של תיק אופנתי בין אם תיק גב או תיק צד, אלכסוני או פאוץ' ייחודי. בחרו מותג מוביל ברמה הבינלאומית שמתכתב למשל עם אחת המגמות או הבשורות המובילות היום בעולם האופנה כמו תיק ניילון צבעוני בגוון מגניב – כתום, סגלגל או שחור קלאסי. אפשר למצוא דגמים גם מבד או מעור עם קישוטים כמו שרשרת גורמט מעניינת מההיבט הוויזואלי. אפשר להוסיף למתנה גם ארנק ייחודי תואם בלוק או מנוגד ליצירת קונטרסט ארנק למטבעות או כזה גדול יותר המתאים גם לכרטיסים ולהגיש יחדיו במארז אופנתי אחד ליצירת טוטאלוק מושלם. 

ללוק האופנתי מומלץ לשלב אקססוריז ותכשיטים מעניינים, שתמיד מתחדשים ומביאים עימם טרנדים מהממים. עגילים צמודים לאוזן במגוון צורות עשויים זהב אמיתי, הם לוק מנצח ושמחזיק הופעה.

תפריט נגישות