רעיונות למסיבת רווקות

בחירת רעיון למסיבת רווקות תלוי בעיקר בכמות התקציב שיש לכן, סוג המסיבה והאווירה שאתן מעוניינות להשיג וכמובן כמות המשתתפות. חשוב למצוא מקום שיכול להכיל את אופי ומהלך המסיבה בצורה המתאימה ויאפשר לכן לנצל את המיקום למקסימום חוויה. בנוסף לכך, תמיד כדאי שתהיו מוכנות עם כמה רעיונות מיוחדים שישדרגו את המסיבה שלכן.

רעיונות למסיבת רווקות זולה ומושקעת

הרבה פעמים קורה שאלה שנפל בחלקן לתכנן את מסיבת הרווקות, לא יודעות איך להפיק את המיטב מהתקציב הדל שיש להן. לפעמים אין מספיק משתתפות כדי לכסות את ההוצאות, או שרובן סטודנטיות ולא יכולות להרשות לעצמן להשתתף בסכומים גבוהים. אם זה המצב שנקלעתן אליו, אנחנו כאן כדי להגיד לכן שלא צריך לבזבז הון על מנת שהמסיבה תהיה מיוחדת, מושקעת וכיפית. 

הדבר הראשון שחשוב להבין הוא שהחלק הכי גדול בתקציב תמיד הולך על מיקום המסיבה. לכן זה הזמן לחשוב על אלטרנטיבות אחרות שלא עולות לכן כסף, על מנת שיישאר לכן תקציב לדברים אחרים. תפתחו את הנושא אל מול המשתתפות ותראו למי יש חצר, או בית נחמד שאפשר לנדב, או שתמיד אפשר לארגן מסיבה בחדר המסיבות של הבניין, אם יש למישהי כזה. חלופה אחרת היא לערוך את המסיבה בפארק מוסדר, או בחוף הים ולהביא שמיכות, כיסאות וכריות מהבית.

לגבי קישוטי המסיבה, זה הזמן להיות יצירתיות ולהתחיל לחשוב איך אתן הופכות את המסיבה הזאת למושקעת במו ידיכן. יש המון רעיונות לעיצובים בסגנון עשה זאת בעצמך, ביניהם תמצאו קישוט בקבוקי אלכוהול באבנים נוצצות, צביעה ועיצוב פחיות שישמשו ככלי לפרחים / מפיות / קשיות ועוד. כמובן שניתן גם להכין קישוטים מיוחדים למסיבה ואביזרים כמו מסגרת מעוצבת לצילום תמונות. כל רעיון שיש לכן כאן הוא מבורך.

רעיונות למסיבת רווקות

רעיונות למסיבת רווקות יוקרתית

לא משנה איפה החלטתן לסגור את המיקום של מסיבת הרווקות שלכן, בין אם זה וילה, צימר או אפילו ביאכטה, זה הזמן להבין מה אתן צריכות כדי להפוך את המסיבה שלכן להכי נוצצת ומושקעת. חשוב לדעת שדווקא במקרים בהן התקציב הוא לא אישיו, יש נטייה לפזרנות ועומס יתר על המסיבה, אז שימו לב שאתן לא יוצאות מפרופורציות בתכנון המסיבה.

הדבר העיקרי שישפיע על נראות המסיבה הוא כמובן נושא העיצוב. תוכלו לרכוש מיתוג מיוחד עם השם של הכלה, או אפילו התמונה שלה. המיתוג יכול להתחיל מההזמנה למסיבת הרווקות ועד הדפסה על פני הקוקטיילים ותלוי בכן ובכמה אתן רוצות להשקיע. קחו בחשבון שבנושא העיצוב כדאי לעצור בשלב מסוים, כדי לא להעמיס על העין וחלילה לצאת מהנושא. לכן שימו לב שאתן מעצבות את הכל תחת סגנון אחיד ולא מתפזרות.

כמובן שאם אתן רוצות ממש לשדרג את מסיבת הרווקות שלכן, זה הזמן למצוא שירות או הפעלה שיתאימו לסגנון ונושא המסיבה שאתן מארגנות. ההיצע הוא כל כך רחב ואם אתן לא מתכננות לחסוך, תוכלו אפילו לסגור הפעלה מצחיקה לערב המסיבה ושירות עיסוי לבוקר שלמחרת.

איך להרכיב את הרעיון המתאים?

אם אתן לא יודעות מאיפה להתחיל תשאלו את עצמכן את השאלות הבאות:

  • איפה המסיבה מתוכננת להתקיים?
  • מה סוג המסיבה שאתן רוצות? פרועה / רגועה / אינטימית.
    מה סגנון העיצוב של המסיבה ואיך הוא משתלב עם מהלך המסיבה? (משחקים, עוגה, מיתוג וכדומה).

אלה הדברים שידריכו אתכן בצורה הנכונה לבנות את המסיבה הכי מתאימה עבורכן. אם אתן מתכננות כמה סוגי משחקים, או הפעלות במהלך המסיבה, כדאי לתכנן לוח זמנים משוער. כך תוכלו לוודא שאתן מספיקות הכל ברוגע ולא לחוצות לרוץ להפעלה או למשחק הבא ובכך הורסות את האווירה. חשוב להשאיר זמן ומרחב גם ל"הנאה חופשית".

תפריט נגישות