קינוחים מגניבים להביא למסיבת רווקות

חברה מתחתנת ואת אחראית על הקינוחים? אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא את הקינוח המושלם. בין אם את ממהרת או כזו שפשוט לא טובה בעבודה במטבח, אנחנו כאן כדי להושיט לך יד ולתת לך כמה מתכונים שיעשו את המסיבה. רשימת הקינוחים המלאה מופיעה ממש כאן. 

כמה טיפים לפני שנתחיל 

  1. התאימי את הקינוח לאופי של המסיבה :לצורך העניין, מסיבה בערב היא מסיבה עם מאפיינים מסוימים. בעוד שארוחת בוקר מפנקת עם כל החברות היא מסיבה עם מאפיינים אחרים. לארוחת בוקר מפנקת אנחנו היינו מביאות פנקייקים מפנקים ואווריריים לעומת זאת לארוחת ערב אולי עוגת שוקולד חמה. אל דאגה, אנחנו כאן עם מתכונים לכל האפשרויות. 
  2. הכיני זה להכין הכל מראש: כל עוד יש לך את כל המרכיבים מוכנים אחרי מדידות מראש, אין לך ממה לחשוש. גם אם את מרגישה כאילו אין לך מה לחפש במטבח, אנחנו נעזור לך ליצור קינוח שלא יבייש אף אחד. 
  3. העיקר העיצוב: יותר מהטעם, הרי שבמסיבה כולן אוכלות מהעיניים. שוב, את ממש לא צריכה להיות מעצבת עוגות יוצאת דופן. כמה אוכמניות, קצת פירות יער ואיזו קצפת יעשו את כל העבודה. 

עוגת שוקולד חמה לחגיגה בלתי נשכחת 

הקינוח הקלאסי לכל ארוחה וכל מסיבה. הרי מי יכולה לעמוד בפני עוגת שוקולד חמה? המתכון הבא נקרא 'עוגת מלכת שבא'. זו עוגת שוקולד קלאסית עם יין. אמנם, העוגה דורשת ממך להקציף חלבונים במיקסר. אבל האמיני לנו, ברגע שתביני את סדר הדברים אין שום מקום לטעויות. 

מצרכים: 

175 גרם שוקולד מריר משובח ( לקחת חבילה של שוקולד לפרק לקוביות ומחבילה נוספת להשאיר רק שורה אחת בחוץ) 

175 גרם חמאה חתוכה לקוביות. 

קצת ברנדי או רום 

4 ביצים מופרדות לחלמונים וחלבונים. פשוט לקחת שתי קערות ולהפריד את הביצים. זה קצת מפחיד בהתחלה אבל בתוך זמן קצר את תלמדי איך עושים את זה בלי בעיה. 

2/3 כוס סוכר 

½ כוס שקדים טחונים 

רבע כוס קמח 

מעט מלח 

לציפוי שוקולד 175 גרם שוקולד מריר מומס וחצי חבילה של שמנת מתוקה להקצפה. 

אופן הכנה: 

מחממים תנור ל180 מעלות. ממיסים את קוביות השוקולד עם חמאה מעל סיר היושב על סיר עם אדים או אם אתן רוצות לחסוך לכן זמן, אתן יכולות להמיס את השוקולד והחמאה במיקרו. אחרי שהתערובת מוכנה, השאירו אותה בצד להצטנן. במיקסר עם וו גיטרה מערבבים חלמונים ושליש כוס סוכר עד לקבלת תערובת אוורירית. מוסיפים לתערובת הביצים את השוקולד החם. חשוב מאוד לערבב כל הזמן כדי שהביצים לא יתקשו ויהפכו לסוג של 'חביתה'. מוסיפים את הקמח, הברנדי או הרום ומעט מלח. מניחים את התערובת בצד. שוטפים היטב את קערת המיקסר ומקציפים את החלבונים עם שליש כוס סוכר לקבלת קצף אוורירי. מערבבים בעדינות את הקצף האוורירי ביחד עם תערובת השוקולד. יש לאחד את התערובות עם מרית המיועדת לכך. אותה אפשר למצוא בכל חנות. צקו את תערובת העוגה לתוך תבנית אפייה ואפו את העוגה בערך חצי שעה. עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא עם פירורים רכים עליו. בזמן האפיה ערבבו את השוקולד המומס המיועד לציפוי עם חצי חבילת שמנת מתוקה. בתום האפיה צקו את הציפוי ועליו אתן יכולות לפזר קצת פירות יער, קישוטים כאלו ואחרים ויש לכן קינוח מושלם בלי הרבה מאמץ. 

פנקייק מפנק לארוחת בוקר 

מתכון לפנקייק מושלם עבור מסיבת רווקות. תוכלו להכין את התערובת מראש ורק לטגן את הפנקייקים תוך כדי המסיבה עצמה. תוכלו כמובן להכין את הקינוח מראש במידת הצורך. אז קבלו מתכון לפנקייקים גבוהים, אווריריים ומושלמים. 

מצרכים: 

  • 2 כוסות קמח
  • 2 כפות סוכר 
  • כפית תמצית וניל
  • שקית אבקת אפייה או שתי כפיות. 
  • כפית אבקת סודה לשתיה 
  • קצת מלח 
  • כוס ושליש חלב 
  • מעט חומץ, הוא מוסיף אווריריות, האמינו לנו. יש להוסיף 2 כפות. 
  • 2 ביצים 
  • 2 כפות שמן. 

עדיף להשתמש במחבת המיועדת לפנקייקים אבל זו לא חובה. 

אופן הכנה: 

לשפוך חלב לקערה ולהוסיף את החומץ. לערבב לרגע ולהמתין 5 דקות. הוסיפו את הביצים, השמן, תמצית הוניל ולערבב לתערובת אחידה. להוסיף למסה הזו את הסוכר והמלח. לנפות פנימה את הקמח, אבקת אפייה. ואת הסודה לשתיה. ערבבו מעט עד שבתערובת יש מעט גושים קטנים. חשוב לנסות ולא לערבב יותר מדי כדי שהפנקייקים באמת יצאו עבים ואווריריים. חממו מעט שמן במחבת. חשוב לטגן את הפנקייקים על אש בינונית. צקו מהתערובת למחבת ותנו לפנקייק בערך ארבע דקות מכל צד. מתכון לפנקייקים קל וטעים זה כל מה שאת צריכה. עכשיו כל שאתן צריכות לעשות זה לסדר צלחת יפה עם כל הפנקייקים מעל. לשפוך מייפל ולעטר את המגדל עם תות שדה גדול ובשל.

תפריט נגישות