מסיבת רווקות עם קונספט הכולל חולצות מודפסות

החברה הכי טובה שלכם מתחתנת! אירוע של פעם בחיים שלאחריו היא תפתח פרק חדש בחייה. כחלק משלל אירועי החתונה, קיימת גם מסיבת הרווקות ומי שאמונות על התכנון הן כמובן החברות. כחלק מהתכנון, החברות של הכלה המיועדת יוצרות קונספט מסוים הכולל צבעים וסוג של מיתוג שמתאים רק להן ויש גם מנהג מגניב להעניק לחברות ובעלת השמחה משהו למזכרת. במאמר הבא נסביר על חולצות מודפסות כמזכרת ואילו דברים מגניבים נהוג ואפשרי להדפיס על חולצות אלו. 

למה דווקא חולצות מודפסות?

אז למה כדאי לרכוש חולצות מודפסות למסיבת רווקות? אז יש לכך מספר סיבות מעולות:

  1. מכנה משותף לכל החברות – ניתן להדפיס על החולצות כל בדיחה פרטית שלכן שרק אתן מבינות. 
  2. מזכרת שנשארת – חולצה מודפסת היא כזו שנשארת לתמיד ובכל פעם שתפתחו את הארון או תבחרו חולצה, היא תופיע ותזכיר לכן את המסיבה הכיפית שהייתה. 
  3. מתנה איכותית לחברות – במקום מתנות קטנות שאחר כך לא עושים איתן כלום, חולצה מודפסת היא מתנה מאוד שימושית. 
  4. עלות – העלות של הדפסה על חולצות היא נמוכה יחסית ויכולה להתכנס לתקציב המסיבה. 

מה אפשר להדפיס על החולצות?

הדפסה על חולצה היא ללא ספק המקום להביע את היצירתיות שלכן. זה הזמן לחשוב על בדיחות פרטיות של החברות או איורים מגניבים שמדברים על החוויה הזו של חתונה. 

במקרה של הדפסת חולצות אין לכן הגבלה וליצירתיות שאתן יכולות להביא אתכן אין גבול. ניתן להדפיס משפטים מצחיקים, איורים, קומיקס או כל דבר אחר שקשור אליכן ולמסיבה. 

גם אזורי ההדפסה על החולצה הינם מגוונים וכוללים את החלק הקדמי של החולצה, החלק האחורי ואפילו השרוולים. 

איפה עושים הדפסה על חולצות?

הדפסה על חולצות מבצעים בחברה שעושה הדפסות מהסוג הזה. כיום חברות רבות בתחום עובדות באופן דיגיטלי ואז אתן יכולות להיכנס אל האתר, להכניס את הגרפיקה שאתן מעוניינות בה, את המידות של החולצות ולבצע הזמנה ליום המיוחל. 

ניתן לבצע הדפסה יחידה או לחילופין הדפסה על מספר רחב של חולצות. כמו כן, יש בנות שנוהגות גם להדפיס חולצות כאלו לרחבת הריקודים של החתונה. 

מתי כדאי לבצע הזמנה?

אז הזמנה של חולצות מודפסות כדאי לבצע כמה שיותר מהר ולא ביום האירוע. זה לא שלא ניתן להכין את החולצות בזמן קצר, זה אפשרי, אך למה להיות בלחץ?

תמיד מומלץ לבצע הזמנה כחודש מראש ולתכנן את הסקיצה שאתן מעוניינות בה בצורה טובה כדי שהחולצה תישאר לכן למזכרת. 

איזה סוג של חולצה לבחור?

בדרך כלל יעמדו בפניכן שתי אפשרויות: חולצת כותנה או חולצת דריי פיט. הבחירה היא כמובן לפי הנוחות שלכן. 

שני הסוגים הינם איכותיים ונשארים יפים לאורך זמן. כמו כן, שניהם גם מנדפי זיעה. המאמר באדיבות חנות פונגו הדפסה על חולצות: https://www.pongoshirts.co.il

תפריט נגישות