מסיבת רווקות באולם אירועים אינטימי- למי מומלץ?

אז איך דמיינת את מסיבת הרווקות שלך? פרועה ותוססת או סולידית ומאופקת? את מי תזמיני וכיצד תחגגי, מה תשלבי בתוכנית האמנותית ומה תלבשי? 

כל כך הרבה תסריטים רצים אצלך בראש וכל שצריך זה רק לרקוח את הקונספט ולברוא את התוכן עם החברות הכי טובות, בנות משפחה אהובות או עם מפיקה מדופלמת – כל מי שתרצי שילוו אותך במסיבה הכי גדולה של חייך רגע לפני החופה.

מסיבת רווקות מהווה הזדמנות לחגוג בפעם האחרונה את תקופת הרווקות וזה הזמן להיסחף כמה שיותר עם אטרקציות מדליקות, פעילויות שוות, תחושת אחווה עם הנשים המועדפות בעולמך מבלי לוותר על אף פרט שיכול לשדרג – מיתוג האירוע כולל צבעוניות, לוגו, מוטו והדפסת חולצות שנושאות את המיתוג, בחירת לוקיישן מהמם לחגיגה וכמובן, גיבוש רשימת המוזמנות, יציקת תוכן, מזכרות ומתנות מהמאורע. 

מסיבה באולם – היתרונות הבולטים

בשנים האחרונות רווקות רבות שחוגגות את המסיבה הגדולה של חייהן בוחרות לערוך אותה באולם אירועים במיוחד אם יש להן הרבה נשים אהובות שהן רוצות לארח לאותה מסיבה. 

יש הרבה מאוד יתרונות בחגיגה כזאת באולם שערוך לאירועים: ראשית, לא צריך לסדר את הבית כך שיתאים לאירוע וכל הטרחה הנלווית לכך לרבות סידור החלל, הבאת צוות מטבח או קייטרינג, ניקיונות וסידור הבלגן לאחר האירוע. שנית, מדובר במקום שכבר ערוך ופועל לקראת אירועים מכל הסוגים ובכל הסגנונות כך שאפשר ליהנות מצוות מקצועי מסור שזמין, פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת, עיצוב יוצא דופן ואווירה יוקרתית. לזה תוסיפו את הנושא של החוויה הקולינארית וההשקעה שניכרת בכל פרט ופרט.

איך למצוא את האולם הנכון למסיבת הרווקות שלך?

אם החלטת לחגוג לעצמך או החברות שלך חוגגות לך באולם אירועים, כדאי לבחור כמובן את המקום האולטימטיבי עבור המסיבה. לפני הכל, להתקבע על אזור גיאוגרפי שיהיה נוח ופשוט להגעה למוזמנות ואפשר בהחלט לראות שרבות בוחרות לחגוג אירועים קטנים בראשון לציון, עיר גדולה ותוססת המתממשקת לנתיבי תחבורה מרכזיים כולל תחבורה ציבורית זמינה, אפשרות לשלב גם פעילות על שפת הים ועיר עם היצע רחב של מקומות לחגיגה. 

לאחר מכן, חשוב למצוא אולם אירועים שיתאים לסדר הגודל של האירוע רחב ידיים לאירוע רב משתתפים או אולם בסגנון בוטיק לאירוע בעל צביון אינטימי ואווירה מחבקת וקרובה ככל שניתן. יש לבחון את נושא הזמינות של המתחם לפי המועדים האופציונאליים וכמובן להבין מה טווח המחירים והעלויות אם זה משהו שאפשר לממן במיוחד לפני הוצאה משמעותית כמו חתונה. יש מסיבות בהן כל משתתפת משתתפת גם בעלות המקום בתור חלק מהמתנה או כתחליף למתנה נוספת כך שאפשר גם לממן מקום שווה במיוחד. 

בחנו את הלוקיישן גם מזווית אומנותית ועיצובית – אזור חיצוני לקבלת פנים באוויר הפתוח, מתחם מקורה וסגור במיוחד אם תנאי מזג האוויר עשויים להיות מאתגרים, פלטפורמה מולטימדיה להקרנת סרטונים וקליפים, מערכת סאונד לריקודים וכמובן לא לשכוח את ההרפתקה הגסטרונומית שקריטית להצלחה מבחינת צוות מטבח, אפשרות לגבש תפריט עונתי המבוסס על רכיבים וחומרי גלם משובחים ויצירת מנות בקומפוזיציה אסתטית מבלי להתפשר על הטעם.

מומלץ למתג את המסיבה לפי הקונספט הנבחר וכך גם את האולם מבחינת פריטי טקסטיל, הקרנת תמונות על גבי המסכים, בחירת אוכל שיתכתב עם הסגנון וכמובן, תוכנית אומנותית שתתכתב עם התמה המרכזית. חשבו על קוד לבוש אחיד או על תחרות נושאת פרסים, הופעה ייחודית או סדנה חווייתית ומעצימה.
בחרו מראש את הספקים ואנשי המקצוע שיוכלו לתרום לחגיגה – צלמים, תקליטן, מאפר/מעצב שיער, מישהו או מישהי שמעבירים סדנה מעניינת ואל תשכחו לתאם בין כל הגורמים באולם ובזמן. זו הדרך להיפרד מהרווקות בשיא הסטייל!

תפריט נגישות