מה הדגשים שיש לקחת בחשבון כשבוחרים אולם אירועים לחתונת חורף

הרוח השורקת, העננים המרפדים את הרקיע, הגשם הדופק על החלון – כל אלה מייצרים אווירה רומנטית שקוסמת לזוגות אוהבים רבים, שבוחרים להינשא דווקא בעונה הקרה. 

מדוע כדאי לחגוג בעונה בחורף?

החורף מביא עמו יתרונות רבים למי שמעדיף לקיים חתונה חורפית: ראשית, ההיצע של אולמות וגני אירועים רחב יותר, כי עם הירידה בטמפרטורות חלה גם במספר האירועים המתקיימים.

שנית, מסתמנת ירידה נוספת במחירים כך שאפשר להשיג אולם נחשק במחיר אטרקטיבי, שאי אפשר למצוא כמוהו בשיא העונה. לאלה תוסיפו אורחים שפנויים יותר כי פחות אירועים נערכים ולכן, סיכויים גבוהים יותר שיותר מוזמנים יופיעו לחגיגה. כנ"ל לגבי הפניות של ספקים ואנשי מקצוע והעלויות שהם נוקבים בעד השירותים שלהם מחוץ לעונה.

חתונות חורף מאפשרות לחגוג בדרך ייחודית וקסומה. לפניכם מספר דגשים חשובים שיש לקחת בחשבן כאשר מתכננים מאורע כה מרגש בעונה הקרה:

מה כדאי שיהיה לאולם האירועים?

ראשית, בדקו מבחינת לוקיישן שמדובר באזור גיאוגרפי נוח להגעה גם בימים גשומים, קרוב לממשקי תחבורה ראשיים ויש לנו חנייה מסודרת במינימום הליכה מאזור החנייה לאולם עצמו. שנית, בדקו את המבנה של המקום. היות ותנאי מזג האוויר בחורף הישראלי בלתי צפויים ויתכנו גם ימים בהחלט נאים, כדאי לבחור מלכתחילה מקום שמציע מרחב פתוח לחתונה בחורף באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים למקרה שיהיה אפשרי ומתחם סקור ומקורה, מחומם היטב, אם מזג האוויר יהיה סוער, קר וגשום. כך תהיה לכם אופציה מעט לפני האירוע שהתחזית תתבהר, להבין איך חוגגים ובאיזה מתחם בתוך הקומפלקס ולהתכונן לכך מספיק זמן מראש, כדי שהכל יתקתק ברגע האמת.

בכל מקרה, גם אם חוגגים בחוץ ועדיין קר, מומלץ לוודא שהמקום מצויד בפטריות או בפתרונות חימום גם למי שיוצא החוצה לעשן וכן נעים בחלק הפנימי, שהוא מחומם היטב אך מאוורר ואינו מחניק. ניתן גם לעטוף את המושבים, להוסיף שטיחים או ווילונות ולעצב את הלב של כל שולחן בפרחי העונה.

איזה אוכל יוגש לשולחנות?

כדאי להתאים מלכתחילה את אופי האירוע לאופי העונה ולדאוג לאורחים לבריחה המושלמת, בין אם בעיצוב עצמו שיתכתב עם העונה או להפך, יציע תפאורה קיצית וכן מהבחינה הגסטרונומית. אוכל חם וטעים, קדרות, פאי, מאפים מהטאבון, מרקים, שתייה חמה טובה או להפך, אם הפנים מחומם היטב והקונספט שנבחר הוא של קיץ, כדי להרגיש בעונה החמה בלי קשר לטמפרטורות, תוכלו להציע אוכל טרופי אקזוטי, שייקים, סלטים מרעננים וכדומה.

מה תעניקו לאורחים?

אתם מוזמנים לדאוג למזכרות לאורחים ברוח העונה, כמו למשל, נרות ארומאטיים מבושמים, מטריות מעוצבות ממותגות עם פרטי הזוג האוהב ותאריך החתונה, צעיפים מקסימים, חלה טרייה חמה, פצצת אמבטיה לאמבטיה כיפית שהיא בדיוק התענוג החורפי המענג.

איך מתלבשים לחתונה חורפית?

התכוננו בעצמכם ללבוש שיתאים לתנאי מזג האוויר. במידה וקר מאוד בחוץ, והחופה עתידה להתקיים באוויר הפתוח, כדאי להצטייד גם בכיסויים אלגנטיים אותם ניתן להסיר בקלות בשלב הבא של האירוע, בחלק הפנימי. כנ"ל לגבי נעליים ואפשר כבר בהזמנה להכין את האורחים שיצטיידו בהתאם בלבוש חם ואפילו למסור להם עם הגיעם כובעי צמר, כפפות, מחממי אוזניים – לבוש מדליק גם לצילומים של החגיגה. כדאי שכבר בכניסה לאולם, יהיה מתקן לתליית מעילים ולשמירה על מטריות, שטיחונים לניקוי המגפיים או הבוץ מהנעליים ואפשר אפילו לספק לאורחים שמיכות מחממות לזמן החופה.

אל תשכחו לעצב הזמנה בסטייל חורפי, ליידע את האורחים על המועד ומה להביא וכיצד להגיע ודאגו שגם אם קר וגשום, שמח באירוע וחם בלב.

תפריט נגישות