כך תיצרי לוק מהמם למסיבת רווקות

מסיבת רווקות היא הטיימינג האולטימטיבי לחגוג בסערה רגע לפני החתונה של החברה או קרובת משפחה. תוכנית אומנותית שובבה, מתנות חצופות או מלאות תשוקה, אוכל טוב ואווירה של שיכרון חושים ואופוריה מוחלטת. לרגל המאורע, את בטח מעוניינת ליצור לעצמך לוק עוצמתי וכובש לב, על אחת כמה וכמה אם את צפויה להעלות תיעוד לסטורי ורוצה להראות נהדר.

זירת האופנה רוחשת אלטרנטיבות מעוצבות ומסוגננות שופעות מגוון דגמים של אאוטפיטים שווים, כך שכל שצריך זה רק לבחור את הפריטים הנחשקים ולהשלים באביזרים טרנדיים. לפנייך מספר הצעות לבוש ואקססוריז נלווים ליצירת מראה משגע, שיקצור מחמאות מכל המשתתפות:

נוצץ ומבריק

אם את רוצה ליצור מראה בלתי שגרתי וייחודי, ששונה מכל מה שאת לובשת במהלך היום יום, חשבי על פריטים בעלי מראה יוצא דופן. כמו למשל, ז'קט עם פייטים, שמלת קוקטייל מדליקה, חליפה בצבעים נועזים, משחק בין טקסטורות או גזרה בולטת במיוחד.

תוכלי להצטייד גם במבחר תכשיטים אקסטרווגנטיים מעניינים שתוכלי לשלב ולנצוץ עמם למרחקים ממתכות מבריקות ובמיוחד צמידים לנשים שמגיעים בשלל ווריאציות וסגנונות מכסף סטרלינג משובח או ציפוי זהב אהוב עם אלמנטים משדרגים, במראה שכבתי מרובד ומעניין – ערימה של צמידים שביחד יוצרת נפח ותורמת לשיק או צמידי לולאות העשויים מחוליות ועגילי סטייטמנט הצהרתיים שלא ניתן להתעלם מקיומם בעלי אמירה נועזת. 

קלאסי ולעניין

מתחברת למראה האלגנטי והקלאסי? מוזמנת לייצר הופעה על טהרת הפריטים הסולידיים והעל-זמניים דוגמת שמלה שחורה קטנה סטייל קוקו שאנל או חליפת מכנסיים בעלת קווי מתאר ישרים בצביון נקי. תוכלי לשדרג גם בצמידי פנינים צחורות, שנחשבות לתכשיט יפהפה שלא מפסיק להפנט ולסנוור בכל עת עם כל הופעה. פנינים כדוריים במרווחים מדודים או בסמיכות זה לזה.

הקונספט קובע

אפשר להתאים את פריטי הלבוש לפי הקונספט של המסיבה. כמו למשל, אם מדובר במסיבה בסגנון ברבי ניתן ללבוש ורוד ואם מדובר במסיבה בניחוח וינטאג' ניתן ללבוש פריטים בסגנון וינטאג' כולל תכשיטים שממשיכים את הסגנון הנ"ל.

אם נבחרה תמה של מסיבה בסגנון בוהמייני אפשר להתלבש בהשראה הזו – ז'קט פרנזים, חולצת שכבות, שרשראות ארוכות. במידה ואת מחפשת אחר נגיעה אישית, תוכלי להצטייד בשרשרת שם הנושאת את שמך האישי או שם החברה שחוגגת מסיבת רווקות ולייבא נגיעה אישית לאירוע המרגש. 

לא מוותרת על הנוחות

פרקטיות היא שם המשחק. דאגי לעצב לעצמך הופעה פונקציונאלית ונוחה לא פחות מאשר מרשימה ויפה, במיוחד אם את מתכוונת לכבוש את רחבת הריקודים או להתנסות בפעילות מעניינת שהיא חלק בלתי נפרד מהפורמט של המסיבה. תוכלי לענוד עגילים בצביון מינימליסטי צמודים לאוזן או צמיד שמתלבש היטב על פרק כך היד. אפשר ללכת על פריטים אלסטיים ובדים משוחררים, נושמים ורפויים.להחליף ולסגנן כל פעם מחדש
במסיבות רווקות רבות בשנים האחרונות מדובר בחגיגה גדולה מהחיים המחברת מספר פעילויות ומתקיימת בלוקיישנים משתנים.

כדאי לברר מראש מה בתמהיל האומנותי ובהתאם לכך גם להחליט מה ללבוש בכל שלב של האירוע. לדוגמא, אם מדובר במסיבה בחיק הטבע חשוב שתארגני לעצמך לבוש נוח שמתאים לתנאי השטח כולל נעלי טיולים ותכשיטים דקורטיביים אבל שלא יעמיסו או יסרבלו את התנועה ואם לאחר מכן המסיבה עוברת לבריכה, ניתן ללבוש בגד ים מרשים עם תכשיטים ממתכות שעמידות ברחצה ובפני מים שלא יחלידו או יותירו כתמים ואם בסיום יש מסיבת קוקטייל – חשבי על לבוש אלגנטי ומרשים כמו שמלה ארוכה או חליפה אלגנטית, תיק קאלץ' ותכשיטים קלאסיים שיתמזגו עמם בהרמוניה.

תפריט נגישות