כיצד עמדת צילום לאירועים הפכה לדבר הכי חם שיש בתחום האירועים?

מגיע לנו לשמוח. החיים בישראל מורכבים, ויש גם קושי, ולכן לפחות באירועים אנחנו מצפות לכיף אמיתי. במיוחד במסיבת רווקות: רגע לפני שאחת מאיתנו מתחתנת, ועוד מעט יהיו גם ילדים וחיתולים ומטלות, אנחנו רוצות ערב (או יום) שכולו פאן. שחרור מוחלט. רק מוזיקה משמחת, אוכל משובח, אלכוהול איכותי והמון אנרגיות חיוביות. וכמובן, תיעוד של כל הרגעים של ההתלהבות (או לפחות אלה שאפשר להראות…) ושל הווייב באופן כללי. ולכן, עמדת צילום לאירועים היא הטרנד הכי לוהט בתחום ובעצם כבר הפכה כמעט לסטנדרט.

להיראות הכי טוב שאפשר

אירוע מושקע מייצר אנרגיות מיוחדות, כאלה שאין סיכוי להגיע אליהן ביומיום. אחרי שטרחנו וארגנו מסיבת רווקות מהסרטים, אנחנו רוצות שתהיה לנו מזכרת מהרגעים שבהם היינו מלאים באנרגיות הנדירות האלה. זה בדיוק מה שעושה עמדת צילום באירוע, מנציחה אותנו כשאנחנו נראות הכי טוב שאפשר, ברגעים כיפיים, כשאנחנו משוחררות ומתמסרות לחוויה. בקיצור, מזכרת מוש.

הכי משוכלל ומיוחד: עמדות הצילום המתקדמות

עוד סיבה טובה לכך שעמדות צילום הפכו לחלק בלתי נפרד מכל אירוע נחשב היא ההשתכללות שלהן. לדוגמה, עמדת צילום 360 – עמדה שמסתובבת ב-360 מעלות ולכן מייצרת סרט מלהיב. ליתר דיוק, העמדה עצמה סטטית, המצלמה היא שזזה סביב המשתתפות במסיבת הרווקות (או כל אירוע אחר), הן עצמן גם כן זזות בזכות האנרגיות והתנועה של המצלמה, והתוצאה היא סרטון שחובה לשתף מיד.

כדאי לדעת שהקליפים יכולים להגיע גם לאורך, גם לרוחב וגם בפורמט מרובע מותאם לאינסטגרם, ומוכנים תוך פחות מדקה. אפשר גם להוסיף אפקטים של slow motion או דווקא הילוך מהיר, וגם של רוורס – כל מה שצריך בשביל לקבל המון לייקים ופרגונים.

להיכנס לדמות מעניינת

אופציה נוספת שאפשר לממש בזכות עמדת צילום לאירועים היא להיכנס לדמות עם טוויסט מעניין. איך? יש חברות שמציעות עמדת צילום קומיקס. בעמדה כזו המשתתפות במסיבה מצטלמות והמחשב החכם מתרגם את התמונה לדמות מצוירת – דמות שדומה כמובן לאדם אבל במקביל מבליטה את התכונות החיוביות שלו. מן הסתם אתן מכירות לפחות מישהי אחת שאף פעם לא מרוצה מהתמונות שלה, אבל מול תמונת קומיקס כל הביקורת העצמית נעלמת מיד וחיוך רחב מתפשט על הפנים.

גם עמדת צילום סלפי מנציחה את החוגגות אבל עם אביזרים ותחפושות. בהתאם התוצאה מעניינת, מה גם שאפשר לבחור בין סלפי סטילס ל-GIF או בומרנג.

אטרקציה ממגנטת ורגעים שאי אפשר לשכוח

עמדת צילום איכותית ומתקדמת ממגנטת אליה את כל מי שהגיעו לאירוע. בזכות הכיף והתוצאות הייחודיות נוצרים סביבה מלא רגעים של שחרור אמיתי וצחוקים בלתי נשלטים. לכן זוהי תוספת מומלצת מאוד לכל מסיבת רווקות ועוד שלל סוגי אירועים, פרטיים וגם עסקיים. חשוב לבחור נכון את החברה כדי למצות את כל היתרונות. עם מגנטולי – עמדת צילום לאירועים אפשר לסמן V ענקי על העמדה, על ההתלהבות באירוע ועל המזכרות שכולן ירצו לחזור אליהן שוב ושוב.

תפריט נגישות