הפעלה למסיבת רווקות: איך לשדרג את המסיבה שלכן בקלות

עכשיו זה הזמן שלכן להראות לכלה כמה אתן אוהבות אותה, איך לארגן הפעלה למסיבת רווקות בלתי נשכחת? הכל מתחיל עם תכנון נכון!

הפעלת מסיבת רווקות היא חלק בלתי נפרד מתהליך ההכנות לחתונה והיא מסורת מבורכת ומשמחת מכיוון שהיא מספקת הזדמנות ייחודית לנשים להתפרע, לחגוג את הרווקות לעוד ערב אחד וליצור זכרונות בלתי נשכחים, מרגישות שהמסיבה צריכה עוד דחיפה קטנה? איך ניתן לשדרג את המסיבה שלכן בקלות ובצורה שתשאיר את הכלה מופתעת ומאושרת? במאמר זה אנו כאן לסייע לכן עם רעיונות נהדרים שיהפכו את מסיבת הרווקות שלכן לבלתי נשכחת.

1. חבילה עוברת

מוכנות לאתגרים? שאלות מצחיקות? אולי בכלל משחקי שתייה? את כל אלו ועוד תוכלו לשלב במשימה של חבילה עוברת, תנו למוזיקה לנגן ותפסיקו אותה באקראי, כל אחת שתפתח את החבילה תגלה משימה או שאלה משעשעת שתקפיץ את הערב שלכן לרמה אחרת.

2. משחקי שתייה

עם משחקי שתייה כדי להתחיל בזהירות כדי לא "לאבד את הראש" אבל זהו ללא ספק משחק שיכול להקפיץ את הערב ולגרום לכולכן להשתחרר ולהנות הרבה יותר, המשחק יכול להתבצע במגוון רחב של דרכים, הדרך הפשוטה ביותר היא לסובב בקבוק שייבחר את זאת שצריכה לשתות שוט כלשהו, דרך נוספת יכולה להיות בצורת "משחק מלחמה" עם קלפים שניתן לחלק לכל משתתפת, דרך אחרונה וחביבה יכולה להיות "רולטה", כל משתתפת בתורה מסובבת את הרולטה ובוחרת מספר, מי שהכדור נופל על המספר שלה מחוייבת לשתות שוט נוסף, מומלץ להשתמש בפתקיות כדי לזכור את כל המספרים של המשתתפות.

3. משחק המילים

בחרו 3 מילים, לדוגמא: טבעת, כלה, חתונה – כל משתתפת שאומרת את אחד מהמילים האלו נענשת בצורה כלשהי, זה יכול להיות אמת או חובה, שתיית שוט, משימה כלשהי וכו'..

4. קריוקי

קריוקי הוא ללא ספק דרך נהדרת לשדרג את המסיבה שלכן, תוכלו אפילו לשים "דיג'יי חובבן" כדי להפוך אותה לנוחה יותר עבורכן, הדיג'יי יהיה אחראי להפעיל את השירים האהובים עליכם ואתן תוכלו לשיר, לרקוד ולהתפרע גם אם אין לכן את הקול היפה ביותר, המטרה היא להנות ולהקפיץ את הערב, לאמיצות שבכן ניתן גם להקשיב שיר אישי לכלה.

5. הפעלה מקצועית

עם כל הרצון הטוב אין כמו הפעלה מקצועית, ישנן מספר רב של סדנאות למסיבת רווקות כמו סקסולוגית, חשפן, נומרולוגיה ועוד מגוון רחב של אפשרויות שיכולות להקפיץ את הערב שלכן בצורה דרסטית, בחירה של ההפעלה תלויה בהעדפות שלכן וכאן אין "בחירה נכונה אחת", האמיצות יזמינו חשפן, הסקרניות יילכו לכיוון המיסטיקה והבשלניות יעדיפו סדנת בישול איכותית.

6. זכרונות מתוקים

במשחק הזה כל משתתפת בתורה צריכה להגיד חוויה מביכה, מצחיקה או נועזת שהייתה לה בעבר, כשיושבים במעגל וכל אחת מספרת חוויה שכזאת הדבר גורם לחיבור בין המשתתפות וגם לאווירה מצחיקה ומשעשעת, זכרו כי המטרה של הערב היא להתחבר, להשתחרר ולעשות שמח לכלה וזאת ללא ספק אחת הדרכים המצויינות.

7. תיבת החוויות

כל משתתפת בתורה מכניסה לתוך קופסא פתק עם חוויה קצרה שהייתה לה עם הכלה, תפקיד הכלה הוא לפתוח את הפתקים ולנחש עם מי הייתה אותה החוויה, אם היא לא מצליחה לנחש – כותבת הפתק ניצחה במשחק! כמובן שניתן לשלב גם "רווח" או "הפסד" כלשהו עבור כל משתתפת.

סיכום

המטרה של מסיבת רווקות היא להשתחרר ולהנות, ישנם מספר רב של פעילויות למסיבת רווקות אך חשוב להיות יצירתיים כדי לשדרג את הערב שלכן לרמות אחרות, הפעלת מסיבת רווקות היא חלק בלתי נפרד מתהליך ההכנות לחתונה. היא מספקת הזדמנות ייחודית לנשים להתפרע, להתחבר עם חברותיהן הטובות ביותר וליצור זכרונות של פנאי ושמחה.

תפריט נגישות