אטרקציות ימיות למסיבת רווקות

אטרקציות למסיבות רווקות; בחוף, בבריכה או בכלל בכנרת? הנה כמה אטרקציות שלא בטוח שחשבת עליהן – קראי כאן. 

עם השנים מסיבות רווקת הלכו ונהפכו ליותר ויותר מושקעות, וכך גם הפכו לטרנד שסוחף את כולן. בעוד שבמשך שנים רבות רוב מסיבות הרווקות נערכות בווילה עם בריכה, בשנים האחרונות החלו לצוץ רעיונות מקוריים ומיוחדים כדי לשדרג את המסיבה. במאמר הבא, נעבור על כמה רעיונות הקשורים לאטרקציות ימיות, כול הטרנדים הכי חמים והכי שיק בתחום של אטרקציות למסיבות רווקות. לפני שנעמיק באטרקציות שונות, הנה 2 רעיונות ככה בשליפה מהמותן:

  • כנרת – מכירים את הקיבוצים והיישובים שמקיפים את הכנרת? רבים מהם מציעים הפלגות ביאכטות קטנות ובסירות בינוניות לאורך ולרוחב הכנרת. שימו מוזיקה טובה, תהנו מהאוויר הפתוח, אבל קחו בחשבון, שאלכוהול עשוי להיות קצת בעייתי עבור מי שסובלים ממחלת ים. 
  • חוף הים: חוף הים אמנם יכול להישמע קצת בנאלי, אבל תדמיינו את המסיבה עם רמקולים איכותיים, מישהו שאחראי על המנגל, פינות ישיבה מסודרות ועוד. אם היא תהיה מסודרת דיה, המסיבה תקבל גוון מעולה. 

רעיונות מיוחדים לאטרקציות ימיות 

ישנן כמה וכמה דוגמאות לאטרקציות שונות המתאימות למסיבות רווקות, אבל הכי חשוב להתמקד באילו אשר עולות בקנה אחד עם התחביבים שלכן, הרצונות והחשקים לקראת המסיבה המיוחלת. צריך לקחת בחשבון, בין היתר, פרמטרים כמו כמות אנשים שיכולים לקחת חלק באטרקציה, מה התוכן שהאטרקציה מציעה, באילו מקומות ניתן להנות מהאטרקציה וכן הלאה. 

רעיונות לכמה אטרקציות של מסיבות רווקות

  • מסיבת יאכטה – מה יותר מושלם מאשר מסיבת יאכטה, שניתן לקיימה באחד מחופי הים או בכנרת? אם בחרתן בחופי הים, תוכלו לבחור בין נקודות יציאה כמו נמל תל אביב יפו, חיפה ועוד. אם בחרתן בכנרת, ישנם מגוון קיבוצים סביבה שמציעים מסיבות יאכטה למסיבות רווקות. 
  • צלילה – בין אם סקובה או שנורקל, צלילה זו אחלה חוויה שאפשר לנצור עמוק בלב יחד עם החברות שלך. ההמלצה היא לצאת לשנורקל באילת, אולי אפילו סיני, אבל העיקר החברותא ושתצאו לצלילה קבוצתית, תצלמו הרבה תמונות מתחת למים ותעשו כיף חיים.  
  • שייט/הפלגה – בניגוד למסיבות יאכטה, שייט או הפלגה מציעות אווירה רגועה יותר עם בגד ים מדליק לשחייה וקוקטייל טעים ביד. מומלץ לצאת להפלגה בחודשים שאינם הקיץ, עם דגש על עונות המעבר. בקיץ עשוי להיות חם ולח מדי. 
  • סאפ – אם לא בא לכן לצלול אבל אתם לא מוכנות לוותר על הים, סאפ זה אחלה פתרון. גם אם אף פעם לא יצא לכן לשוט על סאפ, יש קורסים מזורזים שהופכים את הלמידה לחוויה קבוצתית ממש מהנה. 

לסיכום, כמה עולות אטרקציות מים למסיבות רווקות? 

בסופו של דבר, מחירי אטרקציות מים למסיבות רווקות יכולים לנוע בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים בודדים, הכל תלוי בסוג האטרקציה הנכספת. אבל, צריך לקחת גם בחשבון שישנן עלויות נלוות, כמו למשל נשנושים, דקורציה, אלכוהול ועוד. אם אתם לא בטוחות באיזו אטרקציה לבחור, תמיד אפשר להתחיל לחפש קצת תמונות, סרטונים ומידע ברחבי הרשת. ככה תוכלו לקבל מושג ברור לגבי מה שכל אטרקציה מציעה. כמו כן, אנו ממליצים גם לערוך איזשהו מחקר שוק, אולי אפילו השוואת מחירים בין סוגי אטרקציות שונות. ככה תוכלו לקבל תמונה ברורה יותר של המחירים, ומה כל אטרקציה מציעה. והכי חשוב, זכרו להביא אתכן אוקיינוס (תרתי משמע) של מצב רוח!

תפריט נגישות